gta_vice_boy Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 (redigerad) Tänkte fråga om nån vet var man kan få tag på Mobil band runt halsen finns ju överallt jag vet! .. men jag vill ha "Sony ericsson" Band till min k700i ... så vet nån var de finns att köpa?? ringde och frågade supporten samtidigt med men dom sa att de inte gick att få så ni är min sista chans Mvh /Martin Redigerad 4 februari, 2005 av gta_vice_boy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Om dom sa att det inet går att få tag på går det nog inte att få tag på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Det finns men du kommer någ inte vilja köpa det för *harkel*det är från gucci och kostar 850 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Äh, det är väl bara att köpa nåt skruttigt... Mitt kostade 1 dollar i Singapore. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Det finns men du kommer någ inte vilja köpa det för *harkel*det är från gucci och kostar 850 Tror knappast det går att köpa ett det står sony ericsson på av gucci Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 (redigerad) Måste det stå Ericsson på den? Isf tror jag att du är rätt screwed Redigerad 4 februari, 2005 av stalker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Det följer väl med ett sådant band, det gjorde det med min K700 iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_vice_boy Skrivet 5 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Måste det stå Ericsson på den? Isf tror jag att du är rätt screwed varfö är jag Screwed för? ¨ är bara helt Galen i "SE" helt enkelt... /Martin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Du, kanske kan göra ett eget band om det nu är så viktigt... Visste ni förresten att man kan heta Sony Ericsson Jag känner en som heter Sony, dock inte Ericsson i efternamn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts