Shotmans Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Hur gör man en drive-by på pizza boy? Fattar inte det egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Hur gör man en drive-by på pizza boy? Fattar inte det egentligen? Cortez kommer nog inte va glad att du använder hans signatur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shotmans Skrivet 4 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Ska fråga han..tänkte inte på d tidigare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Trancequeen Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Kör nära personen som ska ha pizzan, tryck på R2 eller L2 beroende på om personen är till höger eller vänster om dig, , medans du håller in en av dem knapparna så trycker du på cirkeln! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 (redigerad) Du är nykommling... Och använder en ganska känd signatur från en VISS medlem.... Vill bara säga... Han kommer inte bli glad.... Redigerad 4 februari, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Trancequeen Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Gör jag? Eller vad? Det hör ju inte till saken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Gör jag? Eller vad? Det hör ju inte till saken... Ööh jag menade Shotmans,,,, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts