chuckyyy Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Läste att man kan få dubbla vapen!?..tex dubbla pistoler hur får man det!?..till ps2! finns det nån länk till karta över hela SA..med namn på allt osv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Skjut lite med pistolen så står det sedan "pistolskill" när mätaren har nått top så får du dubbla pistoler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ryda Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Det funkar bara med ett par olika vapen; pistoler, uzis och....ja...kanske nåt annat också. När du har hitman i skicklighet på ett sånt vapen så använder CJ helt enkelt två vapen istället för ett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Du kan få två Pistoler, Micro SMG, Tec9 och Avsågat shotgun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 När du nått Hitman (1000 poäng) så får du tillgång till dubbla vapen. Du kan se hur långt du har kommit när du har det vapnet framme och trycker på L1, eller går in på Weapons i Stats menyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Du kan få två Pistoler, Micro SMG, Tec9 och Avsågat shotgun Har nån dubbla shotguns? det verkar lite ork att skaffa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Har nån dubbla shotguns? det verkar lite ork att skaffa Skulle nog kännas i armarna å skjuta med dom.. btw tycker jag att ni ska läsa avarandras post innnan ni postar... för det står nästan samma sak i alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Har nån dubbla shotguns? det verkar lite ork att skaffa Ork? dom e as sköna på hitman..Bättre än combat (tycker jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vengeance Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Har nån dubbla shotguns? Jag är stolt innehavare av dubbla sawn off Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Ork? dom e as sköna på hitman..Bättre än combat (tycker jag) Varför attachar du bilden hela tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts