grindwarrior Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Har sett bilar utan förare i städerna med. Inte Glendales utan sportbilar, minns dock ej vilken sort. En gång fick jag syn på en sportbil som kom och parkerade kanske 5 meter ifrån mig med förarsidan åt mitt håll, men jag såg ingen förare i den. Jag tänkte att, föraren sitter säkert lågt eller nåt och syns inte utifrån. Hade hur som helst tänkt ta bilen, så jag går fram och sliter upp dörren, men det sitter ingen där. Detta hände i LS, på gatan som går bakom Johnsons House bort mot Stadion. Någon mer som varit med om något liknande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Detta hände i LS, på gatan som går bakom Johnsons House bort mot Stadion. Menar du den lilla vägen som går mellan Ryder's och CJ's hus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
grindwarrior Skrivet 4 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Det går en gata parallelt med Grove Street, som går ner mot stadion. Går man genom gränden som är alldeles intill CJs hus, så kommer man till den gatan. Tror även det är där första daten bor. Händelsen utspelade sig nånstans mellan hennes hus och stadion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Okej vet du vilken tid och dag det va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Det står en krockad glendale parkerad i ett garage vid sågverket.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Det står krockade bilar lite överallt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Det står en krockad glendale parkerad i ett garage vid sågverket.. Det står en krockad glendale parkerad mitt imot ufobaren i Las Venturas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
grindwarrior Skrivet 4 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Okej vet du vilken tid och dag det va? Nja, är inte helt säker på det. Men jag är nästan helt säker på att det var på dagen, för det var iaf ljust. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
grindwarrior Skrivet 4 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Det står en krockad glendale parkerad i ett garage vid sågverket.. Hehe, ja det är mycket möjligt, men detta var en sportbil som körde i LS mitt på ljusan dan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
omar_1 Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Ja har sett den i san fieros airport:s Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
grindwarrior Skrivet 4 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Ja har sett den i san fieros airport:s Utan förare alltså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Lite off-topic kanske: Jag har aldrig förstått det här med bilar inne på flygplatserna. Ska det vara så eller är det en bugg som både har varit i VC och SA? För enligt mig ser det ganska dumt ut med bussar och andra olämpliga fordon som åker omkring på flygplatsen i VC. Däremot är det ju bagagebilar och andra fordon som cruisar omkring på SA's flygplatser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
grindwarrior Skrivet 5 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Lite off-topic kanske: Jag har aldrig förstått det här med bilar inne på flygplatserna. Ska det vara så eller är det en bugg som både har varit i VC och SA? För enligt mig ser det ganska dumt ut med bussar och andra olämpliga fordon som åker omkring på flygplatsen i VC. Däremot är det ju bagagebilar och andra fordon som cruisar omkring på SA's flygplatser. Det har jag ärligt talat inte tänkt på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Jag såg en bil i LS som åkte som en vanlig bil sen helt plötsligt fick den turbo fart och körde rätt in i en vägg när jag kolla satt det inte nån i bilen mysko va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
grindwarrior Skrivet 6 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Jag såg en bil i LS som åkte som en vanlig bil sen helt plötsligt fick den turbo fart och körde rätt in i en vägg när jag kolla satt det inte nån i bilen mysko va? Hehe, ja då var det typ samma sak som hände mig. Skumt som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andros Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Troligtvis bara en bugg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Haha jag gick ur min taxi vid flygplatsen då kom en annan snubbe å tog den och körde iväg med "Nitro" (lustgas) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Jag har sätt alla möjjliga trasiga bilar i städerna utan förare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts