Jump to content

Nike Reklamen


g-unit89
 Share

Tjejen i reklamen??  

76 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 45
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

"Datanördar", börjat bli fjortis?

Får väl fjorta mig så mycket jag vill... "only god can judge me" som din zombie-vän tupac sa...

och G-UNIT är sååå grymma!!!! YÄÄ äskar deras budskap om en bättre värld...

så otroligt bra!!!!!

INTE!?!?!??!?!

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Får väl fjorta mig så mycket jag vill... "only god can judge me" som din zombie-vän tupac sa...

och G-UNIT är sååå grymma!!!! YÄÄ äskar deras budskap om en bättre värld...

så otroligt bra!!!!!

INTE!?!?!??!?!

Har jag sagt att du inte får "fjorta dig"? Och det tyder på osäkerhet att dra in annat folk i diskussionen. Ungefär som att säga "din mamma".

Nej, G-unit har inte mycket budskap i sina låtar, so what? Visa mig mening med din bajsmusik då.

För övrigt gillar jag inte g-unit nåt speciellt...

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har jag sagt att du inte får "fjorta dig"? Och det tyder på osäkerhet att dra in annat folk i diskussionen. Ungefär som att säga "din mamma".

Nej, G-unit har inte mycket budskap i sina låtar, so what? Visa mig mening med din bajsmusik då.

För övrigt gillar jag inte g-unit nåt speciellt...

Corre... vet du ens vad jag lyssnar på eller ?

ståp judging mii! :'(

... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

P-C din jävla mes var bor du och va e ditt problem me G unit va? skadade idiot

Jag tror inte att han är dum nog att säga vars han bor och hans problem med G-unit är väll ganska tydligt - han tycker att dom gör skitmusik!

...själv finner jag dom inte heller särskilt tilltalande. För mycket blingbling-hoe-cristal-bil-rapp över det hela, inget som jag finner intressant.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet att t.e.x. The Game, Lloyd Banks, och 50cent, och andra medlemmar i G-unit har talangen för att bli riktigt bra rappare, men de slösar bort sin talang ganska mycket genom att sjunga texter utan nån riktig mening.

De kan bättre, hoppas de själva förstår det inom en snar framtid. För övrigt har 50cent, och The Game låtar med mening egentligen, men de är alldeless för få. Låtar med budskap till folket!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...