Cortez Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Så sant så... Vote: Sådär... Det är sant, det finns många vackra tjejer/kvinnor här i Brandbergen. Men åk inte ner till Söderby, om ni vill se snygga brudar. Där finns det bara sköna killar, folk man känt sen dagis. Handen har också förresten ett par fina brudar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Null, aldrig sett den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Fett för breda axlar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Uscha buscha ( vote, ful som satan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Me åh vad datanördar är kräsna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Me åh vad datanördar är kräsna! "Datanördar", börjat bli fjortis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
g-unit89 Skrivet 4 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 HEHE själv tycker jag osså att hon har för breda axlar. men var fan kommer hon ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 (redigerad) "Datanördar", börjat bli fjortis? Får väl fjorta mig så mycket jag vill... "only god can judge me" som din zombie-vän tupac sa... och G-UNIT är sååå grymma!!!! YÄÄ äskar deras budskap om en bättre värld... så otroligt bra!!!!! INTE!?!?!??!?! Redigerad 4 februari, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 HEHE själv tycker jag osså att hon har för breda axlar. men var fan kommer hon ifrån? Jag tror hon är svensk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Cortez: bor du här i brandbergen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Haha, man kollar inte hennes utseende av 2 anledningar. 1. Hon dansar, så det är det man kollar på. 2. Hon ser inte speciell ut. .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 (redigerad) Får väl fjorta mig så mycket jag vill... "only god can judge me" som din zombie-vän tupac sa... och G-UNIT är sååå grymma!!!! YÄÄ äskar deras budskap om en bättre värld... så otroligt bra!!!!! INTE!?!?!??!?! Har jag sagt att du inte får "fjorta dig"? Och det tyder på osäkerhet att dra in annat folk i diskussionen. Ungefär som att säga "din mamma". Nej, G-unit har inte mycket budskap i sina låtar, so what? Visa mig mening med din bajsmusik då. För övrigt gillar jag inte g-unit nåt speciellt... Redigerad 5 februari, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Får väl fjorta mig så mycket jag vill... "only god can judge me" som din zombie-vän tupac sa... och G-UNIT är sååå grymma!!!! YÄÄ äskar deras budskap om en bättre värld... så otroligt bra!!!!! Haha du är tokig Hon faller inte in på min smak av tjejer, men ser väl rätt okej ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Har jag sagt att du inte får "fjorta dig"? Och det tyder på osäkerhet att dra in annat folk i diskussionen. Ungefär som att säga "din mamma". Nej, G-unit har inte mycket budskap i sina låtar, so what? Visa mig mening med din bajsmusik då. För övrigt gillar jag inte g-unit nåt speciellt... Corre... vet du ens vad jag lyssnar på eller ? ståp judging mii! :'( ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
g-unit89 Skrivet 5 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 P-C din jävla mes var bor du och va e ditt problem me G unit va? skadade idiot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 P-C din jävla mes var bor du och va e ditt problem me G unit va? skadade idiot Jag tror inte att han är dum nog att säga vars han bor och hans problem med G-unit är väll ganska tydligt - han tycker att dom gör skitmusik! ...själv finner jag dom inte heller särskilt tilltalande. För mycket blingbling-hoe-cristal-bil-rapp över det hela, inget som jag finner intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 För breda axlar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 P-C din jävla mes var bor du och va e ditt problem me G unit va? skadade idiot Du kanske ska säga själv var du bor innan du frågar alla var dom bor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Yay! Har inte inte sett den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Jag vet att t.e.x. The Game, Lloyd Banks, och 50cent, och andra medlemmar i G-unit har talangen för att bli riktigt bra rappare, men de slösar bort sin talang ganska mycket genom att sjunga texter utan nån riktig mening. De kan bättre, hoppas de själva förstår det inom en snar framtid. För övrigt har 50cent, och The Game låtar med mening egentligen, men de är alldeless för få. Låtar med budskap till folket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts