g-unit89 Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 (redigerad) Ja vad tycker ni? Jag menar hon med blå kläder som dansar capoeira,tror jag att d e hon dansar. Redigerad 3 februari, 2005 av g-unit89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 (redigerad) ...whatta fuck? Vilken nike-reklam? Vilka tjejer? Nja okej, då förstår jag.. ...inte alls särskilt attraktiv, men jag skulle inte tacka nej. För breda axlar! Haha. Redigerad 3 februari, 2005 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Vote: sådär rätt så sexig iofs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Jag tycker inte hennes utseende är unikt, ser väl ok ut. Vote: sådär hon är grymt vig iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Vote: Sådär tycker hon är ganska ful, men inte ful som satan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Ja vad tycker ni? Jag menar hon med blå kläder som dansar capoeira,tror jag att d e hon dansar. Haha jävla ey jao snubbe! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Ehm...ingen aning. But she's indeed bendable! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
g-unit89 Skrivet 3 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Vafan e dina problem me maj PIXI. Var bor du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Vafan e dina problem me maj PIXI. Var bor du? De ska väl du skita i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
g-unit89 Skrivet 3 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Din jävla mes säg var du bor! Sån fjant din jävla mes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Lägg ner nu, båda två! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Jag ser finare varje dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Inte det snyggaste som excisterar på denna jord men jag skulle inte tacka nej... Vote: Sådär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Inte det snyggaste som excisterar på denna jord men jag skulle inte tacka nej... Vote: Sådär Tacka nej till vad? Förresten, har du en JS-30 eller tycker du bara den är snygg? Syftar på signaturen din. Vote: Null vote, finns flera Nike-reklamer med olika brudar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 En omröstning om hur en tjej i en reklam ser ut? En av dom fjantigaste omrösningarna jag har sett. :\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Fyfan, ful som satan är hon. Usch, bete dig som en kvinna ffs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Hon är kanske inte sa het .. men SJUKT bra pa o dansa .. hon komemr fran sverige .. hon var pa cyphern pa Dans center .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Jag ser finare varje dag. Så sant så... Vote: Sådär... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Vad för reklam!?!?! Är det på trean eller femman eller så...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Lägg upp en bild eller film på det så jag kan bedöma. Kollar inte på kommersiella kanaler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts