Upson Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 FUCKING REPORTED Berit har väl lite självdistans bara... Sen när förknippar man förresten P-C eller JMC med något kön? Könlösa, är det mycket bättre? ON: När jag va ungefär 8 år sa jag till min morsa att jag ville köpa Playboy. Jag trodde att det va en speltidning. Hon sa nej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 ON: När jag va ungefär 8 år sa jag till min morsa att jag ville köpa Playboy. Jag trodde att det va en speltidning. Hon sa nej... Jag sa till min morsa att jag hade ståfräs, och var tvungen att vara hemma från dagis! Tur att hon inte ringsde och sa att jag inte kunnat komma p.g.a ståfräs... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 (redigerad) -Dagiset Björkris (kom inte på något bättre ) - Ja hej min son kommer inte idag för han ligger hemma och är kåt.. -Ja det är väldigt vanligt för barn i den åldern. Redigerad 11 februari, 2005 av Geek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 -Dagiset Björkris (kom inte på något bättre ) - Ja hej min son kommer inte idag för han ligger hemma och är kåt.. -Ja det är väldigt vanligt för bara i den åldern. he he, fan vad jag garvade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 (redigerad) Du är inte ensam Redigerad 11 februari, 2005 av HemuleN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 -Dagiset Björkris (kom inte på något bättre ) - Ja hej min son kommer inte idag för han ligger hemma och är kåt.. -Ja det är väldigt vanligt för barn i den åldern. HAHAHA... tack för att du lyste upp min dag garvade som en galning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Du är inte ensam Har du också sagt till din morsa att du har ståfräs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Har du också sagt till din morsa att du har ståfräs? Det har jag nog oxå gjort när jag va liten, men jag syftade på "HAHA Garvade som fan" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 För mig existerar inte ordet pinsamt. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Pinsammaste? Mjoo det hände igår.. Tappade badbyxorna på badhuset.. så jag kände inte att jag hade tappat dom så jag sprang upp ur poolen med sen så började ett par mammor flina då såg jag att jag inte hade dom på mig.. Gissa om jag vart röd! :'( Hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Jag sa till min morsa att jag hade ståfräs, och var tvungen att vara hemma från dagis! Tur att hon inte ringsde och sa att jag inte kunnat komma p.g.a ståfräs... Lite liknande grej(tänker på att snacka med morsor) gjorde min kompis gjorde i 7:an han hade tatt en snus för första gången och det första han sa till sin mor när han kom hem: (med stolt röst)Jag har snusat han är inte smart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Erm, När jag skulle till ett bad här i Stockholm och skulle bada så kom jag in dit. När vi stod och bytte om så märkte jag att jag hade ett stort jävla hål i badbrallerna på taskern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Erm, När jag skulle till ett bad här i Stockholm och skulle bada så kom jag in dit. När vi stod och bytte om så märkte jag att jag hade ett stort jävla hål i badbrallerna på taskern Taskern? Vad är taskern? Vad kom hålet ifrån? Varför hade du ett hå¨l där? vad heter Göran Perssons moster? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 vad heter Göran Perssons moster? Gris-olle? Vad kom hålet ifrån? Förundersökning pågår? Vad är taskern? En skördetröska? Varför hade du ett hå¨l där? För att ge historien han just berättade lite innehåll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 En tidsperiod i mitt liv tittar jag tillbaka på med ångest, vilket tyder på att den var aningen pinsam och idiotisk såhär på efterhand... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Taskern = Petter-Nicklas. Varför hålet var där, ingen jävla arning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 He he. det här hände i fredags jag och en polare gick in på en expert butik, och då sa min kompis "åh, kolla! en dator! då kan jag gå in på dekrim!" och när han var inne på dekrim så hände det roliga! han fick virus på butiks datorn, och då innan han, hann sticka så kommer självklart butiks ägaren, och jag glor på musik plattor och låssas inte känna honom när de ringde han föräldrar, sen fick vi gå. när vi kom ut höll jag på att garva ihjäl mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts