gurfi Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 (redigerad) Den här "föräldrar-som-hittar-P-Film-på-datorn-och-vill-ha-ett-samtal-om-samlag-historien" har väl hänt dom flesta va? Japp fast det va mormor som frågade "nico, varför står det playboy? vad betyder det?" och jag svarade någonting med "playboy... jaadu. det betydet spelpojke... som spelar tv-spel... som jag gör. jag är en playboy för jag spelar tv-spel. kom mormor så går vi någon annanstans". Redigerad 9 februari, 2005 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Japp fast det va mormor som frågade "nico, varför står det playboy? vad betyder det?" och jag svarade någonting med "playboy... jaadu. det betydet spelpojke... som spelar tv-spel... som jag gör. jag är en playboy för jag spelar tv-spel. kom mormor så går vi någon annanstans". HAHA!!!!! fan va jag skrattade!! Fan avd ball! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 HAHA!!!!! fan va jag skrattade!! Fan avd ball! Kanske finfinade texten lite och det va ett tag sen så man kommer ju inte ihåg exakt men det gick nåt i den stilen. mormor vet ju inte vad det betyder, hon e född på 30-talet (85 år) om jag räknar rätt. tror inte att den där snuskgubben hade fått den där idén än att göra en sådan tidning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Kom på en jävligt pinsamm grej jag gjorde nån gång 2003 de flesta som bor i gbg vet nog var cafét Java ligger men iaf, det ligger i centrala gbg jag stog och tittade på min egen spegelbild i rutan sen flyttar jag lite på mig, och då kan jag se in genom rutan då ser jag att där inne sitter typ 6 tjejer och garvare åt mig för dom måste de sätt ut som jag stått och råklott på dom och jag hade typ stått i en halvminut jag var 13 år och dom typ 16 så jag försvann därifrån kvickt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Kom på en jävligt pinsamm grej jag gjorde nån gång 2003 de flesta som bor i gbg vet nog var cafét Java ligger men iaf, det ligger i centrala gbg jag stog och tittade på min egen spegelbild i rutan sen flyttar jag lite på mig, och då kan jag se in genom rutan då ser jag att där inne sitter typ 6 tjejer och garvare åt mig för dom måste de sätt ut som jag stått och råklott på dom och jag hade typ stått i en halvminut jag var 13 år och dom typ 16 så jag försvann därifrån kvickt Är inte du typ tjej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Är inte du typ tjej? Nej, Berit är en Hermafrodit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 (redigerad) Nej, Berit är en Hermafrodit... Berit är en ko. Ser INGEN likheten? Oj, trist...stena mig. Redigerad 9 februari, 2005 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Ja detta va länge sen... Va runt 12år och sov hemma hos min dåvarande kompis... Runt 1-2 tiden går jag upp på dass... Och passerar vardagsrummet där min kompis mor och far har sex... När dom väl såg mig så försökte dom låssas som inget hänt... men det va nog mest pinsamt för dom... jag brydde mig inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Ja detta va länge sen... Va runt 12år och sov hemma hos min dåvarande kompis... Runt 1-2 tiden går jag upp på dass... Och passerar vardagsrummet där min kompis mor och far har sex... När dom väl såg mig så försökte dom låssas som inget hänt... men det va nog mest pinsamt för dom... jag brydde mig inte... Hahahah fan va coolt... Om jag hade varit dig hade jag börjat asgarva ,Hahahhahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 10 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Ja detta va länge sen... Va runt 12år och sov hemma hos min dåvarande kompis... Runt 1-2 tiden går jag upp på dass... Och passerar vardagsrummet där min kompis mor och far har sex... När dom väl såg mig så försökte dom låssas som inget hänt... men det va nog mest pinsamt för dom... jag brydde mig inte... Hur han man sex i vardagsrummet? Soffan eller TV-Stället? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 (redigerad) Jag kom på en sak.. När jag hade haft idrott och vart försenad till våran spanska lektion nån minut senare sedan kommer jag instormade i klassrummet flåsande och försenad alla glor typ. Sedan väljer läraren ut mig att läsa en text som "straff" för att jag kom försent, Börjar sludra värre en än kråka i en motorsåg typ; Hola snoorr Ematis, Harrms Goppt. qhe Tal?. Hparrsss. (:!!! Redigerad 10 februari, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Är inte du typ tjej? Varför tror du det? eller skulle det vara en diss? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Varför tror du det? eller skulle det vara en diss? Hm senast jag kollade så är berit ett tjej-namn ... men dina föräldrar kanske är allmänt konstiga (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Hm senast jag kollade så är berit ett tjej-namn ... men dina föräldrar kanske är allmänt konstiga Du är verkligen korkad va? heter du P-C i verkligheten? tror du alla här på gtasajten har sina riktiga namn? och bara för att jag råkar ha ett kvinnonamn så måste det ju betyda att jag är tjej (:!!! höVVe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Du är verkligen korkad va? heter du P-C i verkligheten? tror du alla här på gtasajten har sina riktiga namn? och bara för att jag råkar ha ett kvinnonamn så måste det ju betyda att jag är tjej höVVe Hmm ... nej jag heter inte P-C men varför ta ett tjej-namn som nick? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Hmm ... nej jag heter inte P-C men varför ta ett tjej-namn som nick? Hans tjej kanske heter så, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Är berit en KILLE? Varför har han mens då? underligt... Och kolla berits signatur... han är antingen tjej eller homosexuell! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Är berit en KILLE? Varför har han mens då? underligt... Och kolla berits signatur... han är antingen tjej eller homosexuell! Hum... bara för man har ett tjejnamn så är man nick? ni är smått trögtänkta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Hah, en gaanska pinsam grej som hände mig i förra veckan var när min farsa rensade datan från alla sidor, och hittade all min porr ,men han sa bara att om jag skulle kolla så får jag kolla på nån annans dator,för dt finns så mkt virus på psidor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Hum... bara för man har ett tjejnamn så är man nick? ni är smått trögtänkta Trögtänkta är bara förnamnet... Fast vad bejär man av en minderåring idag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts