Jump to content

Pinsammheter


Weener
 Share

Recommended Posts

När jag va lite så hade vi en vikarie som hade en stor rumpa (lite gigantisk faktist). hon va på skolgården och prata med nån annan sen så kammer jag springandes och råkar spring rakt in i hennes gigantiska rumpa, det va pinsamt :"> .

Sen har man också pruttat högt på bion så halva publiken börja råstirra på än, inte så kul...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 96
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

En sak som var lite pinsamt var när jag avr i Jönköping och skulle hoppa från 7,5 meter på ett badhus. Jag halkar och gör magplask. Det gjorde mest ont men alla skrattade åt mig på badhuset hela dagen :P

När man gick förbi någon så hörde man det hela tiden "de var han som gjorde magplask" -_-

Måste skriva detta i den smärtsamma tråden <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Pinsammaste? Mjoo det hände igår.. Tappade badbyxorna på badhuset.. så jag kände inte att jag hade tappat dom så jag sprang upp ur poolen med sen så började ett par mammor flina då såg jag att jag inte hade dom på mig.. Gissa om jag vart röd! :'(

Detta är var min kompis skrev när vi snackade om denna tråden på msn

- säger:

åker brallorna av utan att man fattar det, och går upp och springer runt i den jävla badhallen så har man fan näsan uppe i sin egen röv

<_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En sak som var lite pinsamt var när jag avr i Jönköping och skulle hoppa från 7,5 meter på ett badhus. Jag halkar och gör magplask. Det gjorde mest ont men alla skrattade åt mig på badhuset hela dagen :P

När man gick förbi någon så hörde man det hela tiden "de var han som gjorde magplask" :o

Måste skriva detta i den smärtsamma tråden ^_^

Det där sa väll du till mig när vi snackade på msn Kariya. ;)

Du skröt med att du hade rekord i högsta magplask eller nått sånt. :P

Edit: Det var väldigt länge sen iaf.

Redigerad av Dirtbag
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kom det tipset från personlig erfarenhet? :P

Hehe, näe. Fast en hyfsat pinsam sak som är relaterad med Mystics erfarenhet är att precis när man går upp ur vattnet så sitter badbyxorna astight så man ser kukens former jättenoga ^_^

Det kanske inte händer alla gånger eller med alla badbrallor men så är i alla fall mina gjorda :P

Edit: Och nu vet vi anledningen till Mystics val av avatar! :o

Redigerad av skribb
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe, näe. Fast en hyfsat pinsam sak som är relaterad med Mystics erfarenhet är att precis när man går upp ur vattnet så sitter badbyxorna astight så man ser kukens former jättenoga ^_^

Det kanske inte händer alla gånger eller med alla badbrallor men så är i alla fall mina gjorda :P

Edit: Och nu vet vi anledningen till Mystics val av avatar! :P

Det är ännu jobbigare om man har vita badbrallor, då ser man hela ballen. :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I 2:an (lågstadiet) så hade en kompis till mig för sig att det var väldigt kul att efter gympan i omklädningsrummet att göra en sorts show med en handduk... Han hade den framför röven och sedan så drog han upp den och sa akt 1 typ... Fett pinsamt att känna honom

MEN värre var efter en lektion då några övertalade honom att ställa sig i fönstret helt naken och posera inför förbipasserande (w00t) ... Och han gör det... Trycker upp både det ena och det andra mot fönsteret... Sedan när vi hade lektion kom det in en tant som hade sett honom och varit så sur eftersom hennes barnbarn hade sett honom så hon skällde typ ut honom i 10 minuter inför hela klassen... Och våran lärare stod med öppen mun var helt shockad :angry:...

Återkommer när jag kommer på något som jag gjort... :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag va lite så hade vi en vikarie som hade en stor rumpa (lite gigantisk faktist). hon va på skolgården och prata med nån annan sen så kammer jag springandes och råkar spring rakt in i hennes gigantiska rumpa, det va pinsamt :"> .

Sen har man också pruttat högt på bion så halva publiken börja råstirra på än, inte så kul...

Ungefär så hände mig :angry:

Fast jag sprang in i en vikaries bröst med mitt huvud (w00t)

Hon avr ful!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den här "föräldrar-som-hittar-P-Film-på-datorn-och-vill-ha-ett-samtal-om-samlag-historien" har väl hänt dom flesta va? :P

Jag hade fått en rulle av min kompis på msn.

När filmen togs emot så hittade jag den inte nånstans, det visade sig att den hade legat på min morsas användar-sida. :">

Fast som tur var så hette den nånting i stil med "file105.wmp".

Så jag tror att hon inte har tittat på den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...