Jump to content

Pinsammheter


Weener
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 96
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag kom på en ny grej.

Jag och 2 polare gick påväg till våran skola, då åkte en moppe förbi oss. Det satt 2 tjejer på, jag trodde det var våra polare så jag ställade mig och vinkade asmycket, typ så som man vinkar när man vill att en helikopter ska landa. Då såg jag att det var 2 andra, fjortisar. Det tyckte jag var pinsamt, dom gjorde fuckyou åt mig :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok, vart ska man börja? B)

Lånade min kompis eu-moppe en gång i åttan, sen när jag kört lite och kommer tillbaka och ska bromsa så får jag sladd i en grushög och vurpar :huh:

Kommer inte på så jättemycket till så jag får ta en grej min kompis gjorde:

Det var innan en gympalektion och alla var redan inne i salen och vi höll på å lattja med en boll. då ska min kompis skjuta på volley, och han sätter gympalärarn rakt i "jerusalems heliga klockor"!!! ;) det blev dödstyst...

senare samma lektion råkar en annan skjuta honom i huvet :D

Edit: sen har man ju råkat säga typ "din mama" till folk vars morsor är döda, samma gäller farsor (hände senast idag)

Redigerad av berit
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var innan en gympalektion och alla var redan inne i salen och vi höll på å lattja med en boll. då ska min kompis skjuta på volley, och han sätter gympalärarn rakt i "jerusalems heliga klockor"!!! :wub: det blev dödstyst...

senare samma lektion råkar en annan skjuta honom i huvet ;)

Haha påminner mig om min po0lare som först årkade skjuta min gympalärare i huvudet med en volleyboll också....

sen sköt han han i huvudet igen , fast det var meningem om jag kommer ihåg rätt ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha.. för nån månad sen råkade jag sula en liten sand kudde eller vad det är i den :D mellan bena på henne.. Då svarade hon, tur att jag inte är kille då ;) det var grymt pinsamt.. eller när jag var lite mindre.. skulle jag skjuta en fotboll, då flyger den rakt in i hennes huvud:P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kom på en asrolig grej min farsa gjorde när jag var liten :D

vi bodde i lägenhet på den tiden, och av nån anledning hade vi skorna i trappuppgången ;) och i en av skorna hade i en reservnyckel, och en dag blev den stulen

så min farsa gjorde en liten "anordning" med en bjäller-klocka så det skulle låta när nån försökte låsa upp låset

på natten(runt 4) ringer klockan, min farsa rusar upp(i kalsongerna :P ) ut genom dörren, "tjuvarna" hade kommit ut på gården, så min farsa kommer efter

när han kommer ut står det 2 invandrar-ungar som delat ut tidning :P

anordningen gick av när dom föste in tidningen genom inkastet :P

så där står min farsa iklädd endast kalsonger och skor

Dom blev vettskrämda :P

-Oj, jag trodde ni var några andra...

Dom typ tänkte: Vad är det här för jävla land? :D

Redigerad av berit
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kom på en asrolig grej min farsa gjorde när jag var liten :P

vi bodde i lägenhet på den tiden, och av nån anledning hade vi skorna i trappuppgången ;) och i en av skorna hade i en reservnyckel, och en dag blev den stulen

så min farsa gjorde en liten "anordning" med en bjäller-klocka så det skulle låta när nån försökte låsa upp låset

på natten(runt 4) ringer klockan, min farsa rusar upp(i kalsongerna :P ) ut genom dörren, "tjuvarna" hade kommit ut på gården, så min farsa kommer efter

när han kommer ut står det 2 invandrar-ungar som delat ut tidning :P

anordningen gick av när dom föste in tidningen genom inkastet :D

så där står min farsa iklädd endast kalsonger och skor

Dom blev vettskrämda :P

-Oj, jag trodde ni var några andra...

Dom typ tänkte: Vad är det här för jävla land? :D

:P:P HAHA! Ägt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På stan en gång så var jag ute med en kompis och gick, han berättade något som hänt eller nått sånt.

Sen citerar han en person och ropar med lite högljud röst "Jävla neger!".

Tre killar som går framför oss vänder sig om och stirrar rakt på mig (alla var svarta). Och min snälle kompis låtsas inte om att han känner mig. -_-

Det värsta var att alla var ungefär 2 meter..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...