Korven Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Han sa ju smärtsamt så vi får väll anta det. Vilken slutlednings förmåga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 5 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Jag kom på en ny grej. Jag och 2 polare gick påväg till våran skola, då åkte en moppe förbi oss. Det satt 2 tjejer på, jag trodde det var våra polare så jag ställade mig och vinkade asmycket, typ så som man vinkar när man vill att en helikopter ska landa. Då såg jag att det var 2 andra, fjortisar. Det tyckte jag var pinsamt, dom gjorde fuckyou åt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Råkat? Bara 2 gånger men hon har ett rykte att vara ... "lösaktig" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 (redigerad) Ok, vart ska man börja? Lånade min kompis eu-moppe en gång i åttan, sen när jag kört lite och kommer tillbaka och ska bromsa så får jag sladd i en grushög och vurpar Kommer inte på så jättemycket till så jag får ta en grej min kompis gjorde: Det var innan en gympalektion och alla var redan inne i salen och vi höll på å lattja med en boll. då ska min kompis skjuta på volley, och han sätter gympalärarn rakt i "jerusalems heliga klockor"!!! det blev dödstyst... senare samma lektion råkar en annan skjuta honom i huvet Edit: sen har man ju råkat säga typ "din mama" till folk vars morsor är döda, samma gäller farsor (hände senast idag) Redigerad 5 februari, 2005 av berit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Det var innan en gympalektion och alla var redan inne i salen och vi höll på å lattja med en boll. då ska min kompis skjuta på volley, och han sätter gympalärarn rakt i "jerusalems heliga klockor"!!! det blev dödstyst... senare samma lektion råkar en annan skjuta honom i huvet Haha påminner mig om min po0lare som först årkade skjuta min gympalärare i huvudet med en volleyboll också.... sen sköt han han i huvudet igen , fast det var meningem om jag kommer ihåg rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 En polare i sexan dunkade en sten i gympalärarens huve Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 På en gympa lektion lyckades vi pricka han i "Jerusalems heliga klockor" två gånger och en gång i huvudet med en mjuk fotboll... Och så har vi lyckats med samma sak fasst en gång i klockorna, på en vikarie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 (redigerad) Weii!! jag har myntat ett uttryck Redigerad 6 februari, 2005 av berit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 En polare i sexan dunkade en sten i gympalärarens huve Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Haha.. för nån månad sen råkade jag sula en liten sand kudde eller vad det är i den mellan bena på henne.. Då svarade hon, tur att jag inte är kille då det var grymt pinsamt.. eller när jag var lite mindre.. skulle jag skjuta en fotboll, då flyger den rakt in i hennes huvud:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 (redigerad) Kom på en asrolig grej min farsa gjorde när jag var liten vi bodde i lägenhet på den tiden, och av nån anledning hade vi skorna i trappuppgången och i en av skorna hade i en reservnyckel, och en dag blev den stulen så min farsa gjorde en liten "anordning" med en bjäller-klocka så det skulle låta när nån försökte låsa upp låset på natten(runt 4) ringer klockan, min farsa rusar upp(i kalsongerna ) ut genom dörren, "tjuvarna" hade kommit ut på gården, så min farsa kommer efter när han kommer ut står det 2 invandrar-ungar som delat ut tidning anordningen gick av när dom föste in tidningen genom inkastet så där står min farsa iklädd endast kalsonger och skor Dom blev vettskrämda -Oj, jag trodde ni var några andra... Dom typ tänkte: Vad är det här för jävla land? Redigerad 6 februari, 2005 av berit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Kom på en asrolig grej min farsa gjorde när jag var liten vi bodde i lägenhet på den tiden, och av nån anledning hade vi skorna i trappuppgången och i en av skorna hade i en reservnyckel, och en dag blev den stulen så min farsa gjorde en liten "anordning" med en bjäller-klocka så det skulle låta när nån försökte låsa upp låset på natten(runt 4) ringer klockan, min farsa rusar upp(i kalsongerna ) ut genom dörren, "tjuvarna" hade kommit ut på gården, så min farsa kommer efter när han kommer ut står det 2 invandrar-ungar som delat ut tidning anordningen gick av när dom föste in tidningen genom inkastet så där står min farsa iklädd endast kalsonger och skor Dom blev vettskrämda -Oj, jag trodde ni var några andra... Dom typ tänkte: Vad är det här för jävla land? HAHA! Ägt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 HAHA! Ägt! Mjo han skämdes liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite grann efter det men min farsa är allmänt korkad annars också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 (redigerad) Fy fan va pinasmt att köra moppe i huvudtaget framför 20 brudar Haha det är fan helt sant det. tänk att det var det coolaste man kunde göra för nått år sen tyckte jag. Redigerad 6 februari, 2005 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Skulle köpa en fanta förut men kom ut med en cola.. jättepinsamt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Skulle köpa en fanta förut men kom ut med en cola.. jättepinsamt Allvarligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Allvarligt? Helt seröst jag vara helt röd och sprang hem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Helt seröst jag vara helt röd och sprang hem Jag förstår det... shit, måste ha varit en jobbig tid det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Skulle köpa en fanta förut men kom ut med en cola.. jättepinsamt VÄRSTA I TRÅDEN! ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 På stan en gång så var jag ute med en kompis och gick, han berättade något som hänt eller nått sånt. Sen citerar han en person och ropar med lite högljud röst "Jävla neger!". Tre killar som går framför oss vänder sig om och stirrar rakt på mig (alla var svarta). Och min snälle kompis låtsas inte om att han känner mig. Det värsta var att alla var ungefär 2 meter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts