emo Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Kebabkurt, vet du om att du kan lägga in en bild i signaturen som de flesta andra? Blir riktigt störd på dina onödiga bilder du lägger till. Men om du ska ha en bild i signaturen, ha en seriös... Nej ha en oseriös Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Perlan: du skyltar mycket med dina 100%..hehe men de e rätt va stolt. Jag hade den innan, när jag fick 100 %... sedan blev P-C arg, för att den vR FÖR FUL... Så nu ska jag göra honom glad, och h signaturen jämt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 5 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Håll er till ämnet tack! försöker faktist ställa en fråga och ni börjar snacka massa annat grejsimojs . @coola: okej, tack så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Håll er till ämnet tack! försöker faktist ställa en fråga och ni börjar snacka massa annat grejsimojs . @coola: okej, tack så mycket! Men jag har ju svarat dig i början, det är det där 12345adsd som är kåderna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 5 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Men jag har ju svarat dig i början, det är det där 12345adsd som är kåderna! Jo men man kan inte slå in A-Ö bokstäver eller 1-9 siffror på en handkontroll! knapparna på ett ps2 är på stykorset upp, ner, höger, och vänster. sen finns krys, fyrkant, ring och trekant. sen finns det "sidoknappar" som heter L1, L2, R1 och R2 (R och L står för höger och vänster på engelska). sen finns R3 och L3 men jag har alldrig sätt något fusk där man behöver dom knapparna. sist men inte minst så finns en start och select knapp men dom knapparn finns inte häller i någon fusk-kod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Jo men man kan inte slå in A-Ö bokstäver eller 1-9 siffror på en handkontroll! knapparna på ett ps2 är på stykorset upp, ner, höger, och vänster. sen finns krys, fyrkant, ring och trekant. sen finns det "sidoknappar" som heter L1, L2, R1 och R2 (R och L står för höger och vänster på engelska). sen finns R3 och L3 men jag har alldrig sätt något fusk där man behöver dom knapparna. sist men inte minst så finns en start och select knapp men dom knapparn finns inte häller i någon fusk-kod. MEN MAN LÄGGER JU FÖR TUSAN IN FUSKEN PÅ SKIVAN! OCH DÄR FINNS BARA A-Ö OCH 1-9! Och om du inte förstår det så är du trög-fattad. jag har sagt det innan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 5 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 MEN MAN LÄGGER JU FÖR TUSAN IN FUSKEN PÅ SKIVAN! OCH DÄR FINNS BARA A-Ö OCH 1-9! Och om du inte förstår det så är du trög-fattad. jag har sagt det innan! Behöver inte bli så hättsig . Jag fattade det för en stund sedan men tack i alla fall. det som jag ville få ut av den här topicen va att jag kanske skulle köpa fuskskivan till SA men innan ville jag veta vad det va för fusk på skivan (fuskskivan allså). inte koda in en massa fusk på SA-skivan. du säger att jag är trög-fattad om jag inte förstår det, kolla på mina tidigare inlägg så ställer jag frågor om fuskskivan inte en massa kodning. kolla lite på dom tidigare inläggen innan du kommer med en massa "trög-fattad jippi yai kay"-andtydningar, då blir jag och ev. andra bara irriterade. och du har inte sagt ordet koda/kodning eller antytt det i en ända mening, sen plötsligt så kommer du med en massa "MEN MAN LÄGGER JU FÖR TUSAN IN FUSKEN PÅ SKIVAN! jag har sagt det innan". när skrev du att man skulle lägga in dom på fuskskivan?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Behöver inte bli så hättsig . Jag fattade det för en stund sedan men tack i alla fall. det som jag ville få ut av den här topicen va att jag kanske skulle köpa fuskskivan till SA men innan ville jag veta vad det va för fusk på skivan (fuskskivan allså). inte koda in en massa fusk på SA-skivan. du säger att jag är trög-fattad om jag inte förstår det, kolla på mina tidigare inlägg så ställer jag frågor om fuskskivan inte en massa kodning. kolla lite på dom tidigare inläggen innan du kommer med en massa "trög-fattad jippi yai kay"-andtydningar, då blir jag och ev. andra bara irriterade. och du har inte sagt ordet koda/kodning eller antytt det i en ända mening, sen plötsligt så kommer du med en massa "MEN MAN LÄGGER JU FÖR TUSAN IN FUSKEN PÅ SKIVAN! jag har sagt det innan". när skrev du att man skulle lägga in dom på fuskskivan?? Ja, men där så står ju också fusken på fuskskivan! Svårt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 5 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 (redigerad) Ja, men där så står ju också fusken på fuskskivan! Svårt? Som sagt så ville jag veta vad det fanns för fusk på fuskskivan. jag vill inte koda med koder som du har hittat på nätet, jag vill veta vad det finns för fusk på fuskskivan. det var det som va syftet med hela tråden. Redigerad 5 februari, 2005 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Som sagt så ville jag veta vad det fanns för fusk på fuskskivan. jag vill inte koda med koder som du har hittat på nätet, jag vill veta vad det finns för fusk på fuskskivan. det var det som va syftet med hela tråden. Men där så står även fusken man får på skivan.... Svårt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 6 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Men där så står även fusken man får på skivan.... Svårt? Var står det da?? och nej det är inte svårt. det våra är att du inte förklarar någonting och sen plötsligt skriver du någonting med stora bokstäver som om det vore självklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Var står det da?? och nej det är inte svårt. det våra är att du inte förklarar någonting och sen plötsligt skriver du någonting med stora bokstäver som om det vore självklart. Men du förstår ju inte när jag skriver med småa-bokstäver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 6 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Men du förstår ju inte när jag skriver med småa-bokstäver Du skrev aldrig det här MEN MAN LÄGGER JU FÖR TUSAN IN FUSKEN PÅ SKIVAN! OCH DÄR FINNS BARA A-Ö OCH 1-9 med små bokstäver och sen plötsligt så kommer denna stora text upp i nyllet på än. det är det som är så olågiskt, du tar allting förgivet och sen försöker du framstå mig som ett pucko genom att skriva "...svårt?". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Du skrev aldrig det här med små bokstäver och sen plötsligt så kommer denna stora text upp i nyllet på än. det är det som är så olågiskt, du tar allting förgivet och sen försöker du framstå mig som ett pucko genom att skriva "...svårt?". Men jag hade ju skrivit att fusken finns på http://www.codemasters-project.net/members.../GtaSacodes.htm och sedan att det är a-ö och 0-9 som är kåderna... Och sedan frågar du igen.... man kan ju faktiskt undra om du har det svårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 6 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 (redigerad) med små bokstäver och sen plötsligt så kommer denna stora text upp i nyllet på än. det är det som är så olågiskt, du tar allting förgivet och sen försöker du framstå mig som ett pucko genom att skriva "...svårt?". Men jag hade ju skrivit att fusken finns på http://www.codemasters-project.net/members.../GtaSacodes.htm och sedan att det är a-ö och 0-9 som är kåderna... Och sedan frågar du igen.... man kan ju faktiskt undra om du har det svårt Redigerad 6 februari, 2005 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Men jag hade ju skrivit att fusken finns på http://www.codemasters-project.net/members.../GtaSacodes.htm och sedan att det är a-ö och 0-9 som är kåderna... Och sedan frågar du igen.... man kan ju faktiskt undra om du har det svårt Om man analysserar dina och mina inlägg så skriver du inte än endaste gång att öfjh634 är koderna och att man måste lägga in dom i SA-skivan. innan du skriver tillbaka så kan du ju läsa alla inlägg och se att du inte har skrivit det nån gång. och du vet att det inte är något tvång att skriva "svårt" i slutet på alla inlägg. jag tar dig mycker säriösare om du skriver som om det vore en disskution än om du bara försöker förlöjliga mig hela tiden, sånt e bara barnsligt och får ett intryck att man inte har något att komma med egentligen men ändå skriver något bara för att kunna skriva något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 7 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Om man analysserar dina och mina inlägg så skriver du inte än endaste gång att öfjh634 är koderna och att man måste lägga in dom i SA-skivan. innan du skriver tillbaka så kan du ju läsa alla inlägg och se att du inte har skrivit det nån gång. och du vet att det inte är något tvång att skriva "svårt" i slutet på alla inlägg. jag tar dig mycker säriösare om du skriver som om det vore en disskution än om du bara försöker förlöjliga mig hela tiden, sånt e bara barnsligt och får ett intryck att man inte har något att komma med egentligen men ändå skriver något bara för att kunna skriva något. Om du hade haft fusk-skivan så hade allt varit lättare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Om du hade haft fusk-skivan så hade allt varit lättare... Jag har inte fuskskivan. om jag hadde fuskskivan så skulle jag inte startat den här topicen. topicens syfte va att jag ville vet vad det fanns för fusk på fuskskivan. det vor ju dumt att äga fuskskivan och sen starta en topic om vad det finns för fusk på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Dem fusken funkar inte på min fuskskiva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Dem fusken funkar inte på min fuskskiva Om du ska lägga till fusk, så måste du ha en sak till... AR MAX heter det iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts