Fredrik89 Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Jag kommer inte ihåg hur man gör kan nån berätta det? Hur man plockar upp tjejerna(ho¤orna)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Stå stilla på gatan, så kommer en hora upp till dig efter ett tag.(Om du har en fin bil.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrik89 Skrivet 3 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Men hur gör man när dom säger det dom gör. Jag har provat att tuta men dom springer där ifrån. Jag har en snygg stylad bil också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Man trycker upp eller ner...för att svara ja eller nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 (redigerad) Stå stilla på gatan, så kommer en hora upp till dig efter ett tag.(Om du har en fin bil.) Asså jag fattar inte det där Jag har raggat up en tjej på GTA III med en RUMPO! Och jag raggade upp en tjej med en Blista Compact på VC Och om man tar en tjej i bilen och åker och lagar bilen i ett garage på III:an så tappar man bara pengar för lagningen inte för "åket" men man får ändå 125 liv: Äver om man bara har te.x 67 Redigerad 3 februari, 2005 av Jocken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Det krävs inte en snygg bil den behöver inte vara hel heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Man trycker upp eller ner...för att svara ja eller nej. Man trycker höger pilknapp fär att vara exakt . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts