RavenE Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Är det ngn som kan fusket så att alla bilar är Hotknife:s? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Ingen som vet? Då man slår in fusket, så åker det runt Hotknife:s på gatorna, och CJ får Boxerkalsonger med hjärtan på.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Tycker det är roligare att kämpa sig igenom bilskolan för att sedan få den efter allt slit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Tycker det är roligare att kämpa sig igenom bilskolan för att sedan få den efter allt slit. Jag me, men jag har två kvar :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boggiman Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Hhmmm....triangel, triangel, l1, fyrkant, fyrkant, o, fyrkant, ner, o Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
akan Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Vad är det som gör hotknife-bilen så bra så att alla vill ha den så mycket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Vad är det som gör hotknife-bilen så bra så att alla vill ha den så mycket? Snygg, häftig och ovanlig kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Hotknifen suger juh. den är bara sölig ful och allmänt dålig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Tycker det är roligare att kämpa sig igenom bilskolan för att sedan få den efter allt slit. W0rd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Hotknifen suger juh. den är bara sölig ful och allmänt dålig. W0rd! den är roligare att titta på än att köra . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Hotknifen suger juh. den är bara sölig ful och allmänt dålig. Nja suger tycker jag inte att den gör, men den håller inte riktigt upp till förväntningarna, den ser faktiskt ut att gå värre än vad den igentligen gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Nu har jag också fått hotknife, den suger ju. För det första trodde jag den skulle vara mycket större, och för det andra och tredje, så är den sölig och ful. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Jag har varvat spelet och klarat bilskolan...men inte har jag fått någon Hotknife inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Jag har varvat spelet och klarat bilskolan...men inte har jag fått någon Hotknife inte Har du fått guld i allt på bilskolan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Nja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts