Cortez Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload2/tocortezhihi.jpgoch xPisc: Vadå att man skulle va mainstream för att man lyssnar på artister som är det? Ha! Och varför bry sig om nån nu skulle kalla än för vara mainstream (vilket låter helt jävla ologiskt i mina öron) who cares, jag lyssnar på det jag tycker om inte vad andra säger att jag ska lyssna på. Precis som cortez gör fel, varför bry sig om vad nån annan säger eller tycker, chilla. heil då Jag tycker fortfarande du är efterbliven...Precis som den där idiotungen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tdy Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Ingen i min ålder som rappar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Ingen i min ålder som rappar? Kanske lite enklare om du talar om hur gammal du är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tdy Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Hehe 12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Hehe 12 Skulle Teddy_ponken kunna rappa ? Haha.. Din första låt i 4an (eller var det 3an ? ) Hej jag heter Teddy o jag é cool... Kom inte ihåg mer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Haha den här tråden väcker gamla minnen. Jag stinker på att rappa. Så jag skriver inte något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 och ingen battle! Awww... :'( Föresten skulle inte du lämna forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Awww... :'( Föresten skulle inte du lämna forumet? Och hur gammal är posten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Hallojs. Den här skrevs för nåt år sedan i desperation över hur mycket skoljobb jag hade... In och ut Text: Ebeeto Melodi: "Upp och ner" - Emil-visan In och ut Ut och in Fadern våldtar dottern sin Och alla barn Är hungriga Men måste arbeta Johan snortar Mia suger snoppar Far han super Pelle säljer gräs In och ut Ut och in Mamma måste till hallicken sin Dottern på 12 Får följa med i morrn Och lära av sin mor Hunden lider Såren hans dem svider Far är arg och hundens Lidande tar slut In och ut Ut och in Minstingen drar i snoppens skinn Far skriker "stopp" "Gör aldrig mera sånt" Och misshandlar pojkens kropp Pappa agar Alla de små barna Mamma horar För pengar till mat In och ut Ut och in Pelle andas inte mer Ingen ville ha Han sålde inget bra Så han sköt sig i sin mun Mia dog av rökat Far dog av krökat Johan ströp sin mor Och minstingen dog av svält i sin säng In och ut Ut och in Ut och in och ut igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Fan va bra Eb2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Ett litet urklipp från en gammal låt: Ebeeto - Lawfully "I'm sick of standing back, while our society's young Get a twisted picture brought on from father to son Everyone knows hate is more lethal than a gun When general sense is changed, the sickest society can run Skinheads can't change shit, but politicians can The worst racists, hide behind company names All these sick fucking people, you should be ashamed *Och nu dränks texten i skrik och glåpord*" Den, ni... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 (redigerad) Och hur gammal är posten... Jag märkte det efter jag postade OT: Postar en liten text. Din lilla pinne vad fan leker duhhh? När jag dissar dig hör man: (Bu hu hu) Du kan inte hänga med dom coola gubbarna Så Spring iväg till Bög-Snubbarna Jag vet vart du bor I bög porten,(i mitten av förorten) Du passar inte in, så försvinn *Oh!* Jasså Osama du gillar att runka av kuken Okej, bara det inte kommer serre på duken Vilken jävla diss, ni bor i porten där det luktar kiss. BIG-O dina byxor hänger vid knäna Jag vet hur pengar du kan käna Suga kuk, Det låter som din grej Men ey! Du hade ju en tjej! Äh Pass på det len hon var ju 5 år Hon är en liten whore and thats for sure Jag rappar sönder er Atmosphere Stil Så gå och lek med med din leksaksbil Det är ingen diss till någon på gtasajten. Redigerad 17 maj, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts