Jump to content

Text-tråden


P-C
 Share

Recommended Posts

Hum, finns orsaker till att man lyssnar på dom i Looptroop, Casual brothers och MBMA (Ja, i vissa fall timbuken också).

De är rätt mainstream och så med. Jämt när någon vill ha tips om bra hip-hop kommer någon och säger Looptroop och Promoe vilken bara skriker "Jag är inte en sån där som lyssnar på mainstream utan jag har du funnit djup meningsfull underground" Sen att texterna mestadels handlar om graffiti och snatteri och halva sverige lyssnar på dom gör inget.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 71
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

De är rätt mainstream och så med. Jämt när någon vill ha tips om bra hip-hop kommer någon och säger Looptroop och Promoe vilken bara skriker "Jag är inte en sån där som lyssnar på mainstream utan jag har du funnit djup meningsfull underground" Sen att texterna mestadels handlar om graffiti och snatteri och halva sverige lyssnar på dom gör inget.

Så nu är jag nån mainstream för att jag tycker som jag vill?

Så jag måste dyrka det du dyrkar för att va en coooling.

Låt mig lyssna på Looptroops låtar från 93' - 04 om jag så fan vill det.

Promoe solo, timbuktu, mbma, pst/q, organism 12 också.

Inte mitt jävla fel att dom blir populära, eller? Och jag tänker inte sluta lyssna på bra musik bara för att nån jävel kommer och säger att det är main stream, absurt.

Vad är då cypress hill? Spelas ju tillochmed på vodafone reklamen.

--

Förövrigt rekommenderar jag Rantoboko och Embee.

Redigerad av xPisc
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så nu är jag nån mainstream för att jag tycker som jag vill?

Så jag måste dyrka det du dyrkar för att va en coooling.

Låt mig lyssna på Looptroops låtar från 93' - 04 om jag så fan vill det.

Promoe solo, timbuktu, mbma, pst/q, organism 12 också.

Inte mitt jävla fel att dom blir populära, eller? Och jag tänker inte sluta lyssna på bra musik bara för att nån jävel kommer och säger att det är main stream, absurt.

Vad är då cypress hill? Spelas ju tillochmed på vodafone reklamen.

--

Förövrigt rekommenderar jag Rantoboko och Embee.

Har inte påstått att du ska sluta lyssna, läs mitt inlägg igen.

Ja Cypress Hill är väl också mainstream men det är inget jag förnekar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så nu är jag nån mainstream för att jag tycker som jag vill?

Så jag måste dyrka det du dyrkar för att va en coooling.

Låt mig lyssna på Looptroops låtar från 93' - 04 om jag så fan vill det.

Promoe solo, timbuktu, mbma, pst/q, organism 12 också.

Inte mitt jävla fel att dom blir populära, eller? Och jag tänker inte sluta lyssna på bra musik bara för att nån jävel kommer och säger att det är main stream, absurt.

Vad är då cypress hill? Spelas ju tillochmed på vodafone reklamen.

--

Förövrigt rekommenderar jag Rantoboko och Embee.

Överreagera inte, ta det lugnt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har en komisk sak att komma med angående detta med. Xzibits första kommersiella album vid namn At The Speed of Life. Albumet innehöll låten Paparazzi vilken jag tycker speglade den kommersiella rapscenen väldigt bra, och hur artisterna beter sig. Albumet var inte en så stor succé och han blev inte så känd men tillslut gjorde han ett album producerat av Dre vilket blev känt över hela världen. Så gissa vem det nu är som springer runt på MTV och pimpar bilar och leder deras MTV-Awards, jo "your boy X to the Z, Xzibit".

Hahaha jadu Xzibit står väldigt högt på min hatlista.

Men det är det som händer med människor, drömmen om kändisskap och rikedom lockar mer än att kunna vakna upp på morgonen med stolthet för det du utför. Det är mer lockande att leva ett egoistiskt drömliv än att veta att man faktiskt har chansen att nå ut till miljontals människor och faktiskt kunna få fram sin åsikt, men nej nej folk vill höra om vilken grym bil du har istället äh fan jag pallar inte gå in på detaljer just nu, jag hade en riktigt skum kväll igår, och jag e fortfarande lite förvirrad :huh:

så skitsamma du fattar vad jag menar

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, alla vet redan att DU är efterbliven din lilla kossa, gå och göm dig nu fega skitunge.

och

xPisc:

Vadå att man skulle va mainstream för att man lyssnar på artister som är det? Ha!

Och varför bry sig om nån nu skulle kalla än för vara mainstream (vilket låter helt jävla ologiskt i mina öron) who cares, jag lyssnar på det jag tycker om inte vad andra säger att jag ska lyssna på. Precis som cortez gör fel, varför bry sig om vad nån annan säger eller tycker, chilla.

heil då

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...