Foo Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Säg bara hur man gör för att formatera om hårddisken på XP, jag sitter i skolan och intrnett funkar inte hemma så jag behöver hjälp innom 20 minuter (bussen går då) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 1. Börja med att stoppa in Cd skivan i datorn. 2. Starta om datorn. 3. Välja att den ska köra från Cd 4. Välja att den ska formatera. 5. Starta om igen. 6. Installera Xp igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 3 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 1. Börja med att stoppa in Cd skivan i datorn. 2. Starta om datorn. 3. Välja att den ska köra från Cd 4. Välja att den ska formatera. 5. Starta om igen. 6. Installera Xp igen. JAg har testat men det finns inget formatera-om-datorn val Tror jag.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 JAg har testat men det finns inget formatera-om-datorn val Tror jag.... Jo, det ska det om du gör rätt ha rjag för mig. Va dock ett tag sedan jag formaterade och installerade om en dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Välj att ta bort den partition som Windows XP är installerad på. Börja med att välja alternativet "installera Windows XP" välj sedan partition. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Du får gå in i bios och ändra "First Boot Device" till CD Rom först! Detta gör du genom att trycka på F4 eller Delete när datorn startar upp, INNAN windows boot screenen kommer fram! Sedan är det bara att köra in en bootbar windows xp skiva, trycka på en tangent när det kommer upp "Press any key to boot from cd" och sedan följa instruktionerna. Ta hjälp av en datorkunnig vän om du inte förstår vad jag snackar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts