xstreem Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Olydiga bänkar? Fråga mig aldrig, har aldrig träffat människan... Fråga don_salvatore ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Min morbror är Kung Carl Gustav. Därför heter jag David Bernadotte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Mytoman tråden nr 1? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 (redigerad) Min nästkusin. och så bor jag granne med Kenny Jönsson, typ hockeyspelare eller nåt. inte släkt, men jag ville ändå säga det Redigerad 8 februari, 2005 av Crouching.tiger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Om vi ska gå in på sånt så bodde min parallelklass förra lärare granne med sedin bröderna när han bodde i örnsköldsvik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Okej, tillbaka till släkten. jag är avlägsen släkt med Kikki Danielsson, på mammas sida. det ni! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Ok, om vi ska gå riktigt långt så har jag en moster vars mans son har varit tillsammans med alice bah och robyn, sen har han skrivit låtar åt brittan och lambretta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
g-unit89 Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Min morfar var kanske inte så känd men rätt så känd hästlöpare eller vafna det heter i jägersro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Min morsas brors kusins pappa har skrivit låtar till Olle nilsson och Per löfola. Dom är rätt kända här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Min mammas kusins dotters pojkvöns systers föredetta mammas man kände en kille vars pappas bror har sett Arnold Schwasenegger (stavning!?!?!). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 föredetta mammas Man kan väl inte bara sluta vara en mamma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Man kan väl inte bara sluta vara en mamma? "föredetta mammas man" tycker jag det står Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 "föredetta mammas man" tycker jag det står Ja, föredetta mammas. Oavsett vad som står efter så har han skrivit föredetta mammas. Antingen ska det vara föredettas mammas man, eller mammas föredetta man. Sen var jag inte helt allvarlig heller, skulle skämta till det lite gulligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Min mammas kusins dotters pojkvöns systers föredetta mammas man kände en kille vars pappas bror har sett Arnold Schwasenegger (stavning!?!?!). Min förra idrottslärares brorsa gick i samma klass som Schwarzenegger mer status och jävligt seriös du låter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Släkt med den ryska Tsar Familjen (romanov). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Du kan dina grejjer du funny Det krävs ju mycket att veta det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Har ni några känidisar eller någon man känner till i släkten eller i familjen? Hmm nä inte va jag kan se... jag fick nog min släkt på rea eller något... någon som vill köpa dom billigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Min farsa tränade AIK hockets a-lag . (när dom va något bätter än nu. typ 1995-96 . Björn skifs var ingift i släckten ett tag nån gång åxå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Luis Figo är ingift i min släkt . min moster är kusin med fru swedin som är gift med Mr Figo. (själv heter jag widin i efternamn) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Min morbror var lärare åt kungen när han var i det militära Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts