thotim Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Öj? e du hans sån? fan va grymt? ja, ja va seriös nu Öhh, seriös? Det är sant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 (redigerad) Allt jag har att komma med var att jag lekte med Carl Bildt's ungar när jag var 7år... fasst det fick jag reda på när jag var typ 11år... vi lekte kråkan.. ni vet den där leken där man ska kasta en tennisboll på väggen och sen hoppa över den edit: ni som inte vet vem Carl Bildt är så var han ordförande (?) för moderaterna förut... Redigerad 6 februari, 2005 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 edit: ni som inte vet vem Carl Bildt är så var han ordförande (?) för moderaterna förut... Icke att förglömma: Han var statsminister i Sverige i mitten på nittiotalet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hardcore Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Jim Brithén, min kusins man. Tog MoDo till final och har även tränat mitt favoritlag AIK Hockey. Just nu är han aktiv i Rögle som något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Nu kom jag på en till jag är släkt med Yzerman som spelar i Detroit Redwings! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Kom på lite andra "heta" grejer en lärare på min kompis skola är morsa till nån av gitarristerna i Hammerfall och jag har vart med i bolimbompa-studion i direktsändning (inte med i själva programmet, men i studion, på prao) och jag känner lars molins(känd numera död regissör) barn och barnbarn (det var genom dom jag var "med" i bolibompa) Edit: och min farsa var kompis med Lasse Kronér(han som ledde bingolotto innan) dom brukade hänga på samma ungdomsgård Jag vet vem den läraren är! Grått hår och långt hår! J*vligt sträng! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Jag vet vem den läraren är! Grått hår och långt hår! J*vligt sträng! Är hon lärare i Mölnycke ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Rädda Joppe!!! Död eller Levande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 vi lekte kråkan.. ni vet den där leken där man ska kasta en tennisboll på väggen och sen hoppa över den Haha det ägde jag på! Vilka minnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Är hon lärare i Mölnycke ? Nej, Sörgårdsskolan i Mölndal. Hon heter Ulla Nordqvist och hennes son är med i gruppen Hammerfall, Helt orolig lärare, hon körde upp bänkar i eleverna och tryckte även upp vissa elever på väggen det det var stökigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Kanske lite off topic, men i sexan stod jag bakom en dörr för att gömma mig för min ragata till lärarinna. Rätt var det var så står hon på andra sidan dörren och PRESSAR på den så att jag nästan krossas där bakom (hon var ett fetto). Sjukt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Jaha då postar jag också lite offtopic ... Min lärare i 4-5 var helt rubbad Han slog min ena kompis , låste ute oss när det var minus grader (killarna) , slog massa hack i min bänk med sina nycklar , mobbade en i min klass så han inte kom till skolan på över en månad osv osv... Fast nu har jag den bästa mentorn man kan ha fan ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Nej, Sörgårdsskolan i Mölndal. Hon heter Ulla Nordqvist och hennes son är med i gruppen Hammerfall, Helt orolig lärare, hon körde upp bänkar i eleverna och tryckte även upp vissa elever på väggen det det var stökigt Min kompis går på den skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Min farsa jobbade på "Lilla Aktuellt" för ett par år sedan, och på "Barnjournalen" för er som minns det, (dvs inte jag ) Nu är han väl på tv lite då och då. Jobbade på SVT Morgonsändningarna under katastrofen i Sydost Asien. Blev hundbiten för ett par år sedan...kommer inte på så mycket mer Pelle Thörnberg heter han förresten Är det din farsa? Fan vad grymmt, han ägde ju när han väl var med i Lilla Aktuellt, kollade alltid på det i mina unga år., Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Min farsa har uppfunnit och utvecklat en ny ensidig valsupphängning för vältar. Respekt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Icke att förglömma: Han var statsminister i Sverige i mitten på nittiotalet. Du kan dina grejjer du funny Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 JAG är släkt med ingen annan än Roger Pontare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Nej, Sörgårdsskolan i Mölndal. Hon heter Ulla Nordqvist och hennes son är med i gruppen Hammerfall, Helt orolig lärare, hon körde upp bänkar i eleverna och tryckte även upp vissa elever på väggen det det var stökigt Var tryckte hon upp bänkarna på eleverna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Var tryckte hon upp bänkarna på eleverna? Olydiga bänkar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts