Jump to content

Kändisar eller liknande


Elander
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 206
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Allt jag har att komma med var att jag lekte med Carl Bildt's ungar när jag var 7år... fasst det fick jag reda på när jag var typ 11år... vi lekte kråkan.. ni vet den där leken där man ska kasta en tennisboll på väggen och sen hoppa över den :ermm:

edit: ni som inte vet vem Carl Bildt är så var han ordförande (?) för moderaterna förut...

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kom på lite andra "heta" grejer :P

en lärare på min kompis skola är morsa till nån av gitarristerna i Hammerfall

och jag har vart med i bolimbompa-studion i direktsändning :unsure: (inte med i själva programmet, men i studion, på prao)

och jag känner lars molins(känd numera död regissör) barn och barnbarn (det var genom dom jag var "med" i bolibompa) :ermm:

Edit: och min farsa var kompis med Lasse Kronér(han som ledde bingolotto innan)

dom brukade hänga på samma ungdomsgård

Jag vet vem den läraren är! Grått hår och långt hår! J*vligt sträng! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaha då postar jag också lite offtopic ...

Min lärare i 4-5 var helt rubbad :huh:

Han slog min ena kompis , låste ute oss när det var minus grader (killarna) , slog massa hack i min bänk med sina nycklar , mobbade en i min klass så han inte kom till skolan på över en månad osv osv...

:huh:

Fast nu har jag den bästa mentorn man kan ha fan !

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min farsa jobbade på "Lilla Aktuellt" för ett par år sedan, och på "Barnjournalen" för er som minns det, (dvs inte jag :) ) Nu är han väl på tv lite då och då. Jobbade på SVT Morgonsändningarna under katastrofen i Sydost Asien. Blev hundbiten för ett par år sedan...kommer inte på så mycket mer :huh: Pelle Thörnberg heter han förresten :P

Är det din farsa?

Fan vad grymmt, han ägde ju när han väl var med i Lilla Aktuellt, kollade alltid på det i mina unga år., :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...