Bubbli Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 (redigerad) Jag kom på att min syrra blev typ mobbad av en i Bubbles . Sen dess har jag hatat dom... EDIT: Hatat dom ännu mer än förut alltså :"> Redigerad 4 februari, 2005 av Mr. M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 (redigerad) I princip, så ja jag har haft. Tänker och kan dock inte avslöja mer... .. min farsa e redaktör på vetenskapsmagasinet på SVT Redigerad 4 februari, 2005 av mickemannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Har träffat hipphipp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Nope. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 (redigerad) Rädda Joppe!!! Ja juuste!!! Han ska jag träffa nästa vecka!! Far min fyller år.. Så jag tror han kommer ! Redigerad 4 februari, 2005 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Jag är inbjuden till en kille i ett svenskt och känt rockbands födelsedags tjohej. Min mamma jobbar på radio. Min mamma jobbar tillsammans med Ian (europes trummis) Jag känner Ian. Min pappa har varit artist. Jag har fått Magnus Ugglas gammla mini gitarr. Orka säga mer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 4 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 (redigerad) Kom och tänka på att morfars bror jobbar på den mest kända teater i Stockholm...men kommer inte på vad den heter. Han har också varit med i en tvserie Någon vidare på min pappas sida har varit med i melodifestivalen Redigerad 4 februari, 2005 av Elander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Kom och tänka på att morfars bror jobbar på den mest kända teater i Stockholm...men kommer inte på vad den heter. Dramaten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 4 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Ja...det var den tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Min morbrors fru är kusin med Tomas Brolin, min mormors morfar eller nåt sånt uppfann det rostfria stålet och min farmors far var han som gjorde Lindell Vågarna (om folk har hört talas om dom nångång). Iofs så var min morfar också rätt känd inom vetenskapsvärlden. Han står med i Nationalen encyklopedin tillomed. Ja, det var väl intressant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Min morfar är polare med Börje Salming, räknas det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 (redigerad) När Urkas sa det där om Rostfritt stål kom jag och tänka på att min mammas farbror eller nåt uppfann "Wunderbaum" Min mamma har tacklat Börje Salming... Mamma och pappa var ute och gick och så går dom förbi Börje och så knuffar pappa till mamma så hon pker in i han . Redigerad 4 februari, 2005 av Mr. M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 När Urkas sa det där om Rostfritt stål kom jag och tänka på att min mammas farbror eller nåt uppfann "Wunderbaum" Jasså vad hette han? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Hur fan ska jag veta det? Jag kan fråga mamma imorn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Den där tjejen/kvinnan eller va de nu va som de SÄGS ha hjälpt gustav vasa ner i dasset och olof palme eller va han heter... ja.. de e sant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Hur fan ska jag veta det? Jag kan fråga mamma imorn... Gör det, vill gärna veta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Någon lantis som bor i Gnesta (Björnlunda..) och vet vem Wanda Blom är? Är hennes barnbarn.. Ni som inte fattar vad det är för speciellt med henne kan ni ju alltid skicka iväg ett PM.. Alltid trevligt med (trevlig) post.. Min klasskompis har vart med i TV ett stort antal gånger.. Känner ägarna av Riddarbageriet och Rivalbageriet som ligger i stockholm. Johan (ena ägarn) har vart mat-gubbe på tv4.. Morsan är uppfinnare (?) och vart med i ABC för länge sen.. Jag är känd i skolan som trollkarl The End .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 EN I min Klass är brorson till Richard Hobert, regissören. Är väl närmsta jag kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 När Urkas sa det där om Rostfritt stål kom jag och tänka på att min mammas farbror eller nåt uppfann "Wunderbaum" Är din mammas farbror schweizare ( Julius Sämann) eller är han bara en vanlig Yngve Niklasson? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Är din mammas farbror schweizare ( Julius Sämann) eller är han bara en vanlig Yngve Niklasson? Men sluta nu. Tänkte ju kolla om han visste vad han hette så man kunde kolla om det var rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts