Jump to content

Kändisar eller liknande


Elander
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 206
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Min papa var med i ett krig 1970 nånting Egypten vs Israel. Min papa var på egyptens sida. Kanske inte värsta kändis men han tog tre beretta skott för sitt land. SÅJA

Min kompis farsa har vart i nåt krig för libanon(tror inbördeskrig)

nu är han med i OG, Original Gangsters(GBG's största kriminella gäng) och smugglar knark, fast han börja smuggla djupfryst kyckling från danmark till sverige ^_^

för att vara med i OG måste man suttit minst 2 år i utländskt fängelse, och det har han(i libanon)

en annan kompis morfar(som jag träffat massa gånger) har också vart med i krig, 2:a världskriget, för holland mot tyskland

han var upphängd på nån ställning med båda sina föräldrar och såg dom bli skjutna, och han var typ 15 år :ph34r:

efter det gick han med i kriget

under 2:a världskriget skjöt sverige typ ner 1 tyskt plan, och min farmors numer döde man(inte min farfar) var med och sköt ner det

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm ok, lets see

- Min Morfar var något högt uppsatt i Indiens Militär (inte särskilt märkvärdigt men ändå kul)

- Min svågers farfars far vann som förste svensk Americas Cup för snart 100 år sedan (smått historiskt)

- Min mammas kusins svärson är sångare och har ett band tillsammans med sin tvillingbror, och de ska tydligen vara väldigt kända i Bangladesh där de kommer ifrån haha, har alltid frågat folk från bangladesh om de vet vem dom är och alla vet haha

Redigerad av don_salvatore87
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På min mammas sida är jag släkt med nån tysk(min mormor är tysk) 22 generationer tillbaka som skrivit nån psalm som finns med i psalmboken

han är ganska "känd" historiskt sätt :ph34r:

och min kompis som är brottare har typ vunnit sm(för hans ålder), och skitmånga utländska, tex nån i holland som typ är brottningens gothia cup

och just nu är han på landslags läger med juniorerna, och han är bara 15 ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...