Sikorka Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Jag känner en polis som bevakade "Miajlo miajlovitch" (stavning!! ) den där mördaren.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 (redigerad) Brorsan har vunnit USM (UngdomsSM) i löpning Han kom 1:a på 3000 m och 3:a på 1500 m. EDIT Min kompis är Gustav Vasas barnbarnbarnbarn etc etc. Redigerad 4 februari, 2005 av Addepladde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Min farfars far eller något i den stilen var en hyfsat känd konstnär (målare), det finns t.o.m. el stig vid grand canyon i USA uppkallad efter honom Min farsa har gett ut ett antal diktsamlingar, och medverkat i böcker... och skrivit grejor i NE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Min farfars fader var en tjuv, han gjorde ett misslyckat rån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Min granne har varit med i porrfilm, om det gälls Har hon berättat det för dig? Eller fick du reda på det via annan väg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Min kompis morbror eller nåt är Björn skelman >eller hur det stavas <. åsså känner jag peter Forsberg men inte den som ni tenker på, en annan Peter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Kanske inte kändis och kändis men min pappas kusin har varit med i nån serie i SVT.. Det var nån liten pojke med en nalle som han jämt tappade bort.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Kanske inte kändis och kändis men min pappas kusin har varit med i nån serie i SVT.. Det var nån liten pojke med en nalle som han jämt tappade bort.. Rädda Joppe!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Min papa var med i ett krig 1970 nånting Egypten vs Israel. Min papa var på egyptens sida. Kanske inte värsta kändis men han tog tre beretta skott för sitt land. SÅJA Min kompis farsa har vart i nåt krig för libanon(tror inbördeskrig) nu är han med i OG, Original Gangsters(GBG's största kriminella gäng) och smugglar knark, fast han börja smuggla djupfryst kyckling från danmark till sverige för att vara med i OG måste man suttit minst 2 år i utländskt fängelse, och det har han(i libanon) en annan kompis morfar(som jag träffat massa gånger) har också vart med i krig, 2:a världskriget, för holland mot tyskland han var upphängd på nån ställning med båda sina föräldrar och såg dom bli skjutna, och han var typ 15 år efter det gick han med i kriget under 2:a världskriget skjöt sverige typ ner 1 tyskt plan, och min farmors numer döde man(inte min farfar) var med och sköt ner det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Rädda Joppe!!! världens bästa barnprogram jag tycket det var skitspännande när jag var 5 år fast ungen som ägde joppe måste vart världens klantigaste unge och hans föräldrar som alltid gick med på att leta reda på skitungens nalle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 (redigerad) Hmm ok, lets see - Min Morfar var något högt uppsatt i Indiens Militär (inte särskilt märkvärdigt men ändå kul) - Min svågers farfars far vann som förste svensk Americas Cup för snart 100 år sedan (smått historiskt) - Min mammas kusins svärson är sångare och har ett band tillsammans med sin tvillingbror, och de ska tydligen vara väldigt kända i Bangladesh där de kommer ifrån haha, har alltid frågat folk från bangladesh om de vet vem dom är och alla vet haha Redigerad 4 februari, 2005 av don_salvatore87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 På min mammas sida är jag släkt med nån tysk(min mormor är tysk) 22 generationer tillbaka som skrivit nån psalm som finns med i psalmboken han är ganska "känd" historiskt sätt och min kompis som är brottare har typ vunnit sm(för hans ålder), och skitmånga utländska, tex nån i holland som typ är brottningens gothia cup och just nu är han på landslags läger med juniorerna, och han är bara 15 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Jag känner Ebbot Lunderg i Soundtrack of Our Lives och brukar häva i mig öl med honom när de tittar in till staden jag bor i. OMG! fan va soft Ebbot är ju för övrigt polare med Liam Gallagher i mitt tidigare inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Har hon berättat det för dig? Eller fick du reda på det via annan väg? Han fick reda på det genom mig skulle jag tro Min systers man känner hon eller kände hon innan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Jag känner Ebbot Lunderg i Soundtrack of Our Lives och brukar häva i mig öl med honom när de tittar in till staden jag bor i. Jag är släkt på långt håll med Lilli och Sussie...coolt? Min far känner Jan Malmsjö... coolt? Min kompis familj känner ebbot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Umm.... tror Henning Mankell bor i mitt villaområde då och då men jag vet inte om det var han :"> :"> Men Louise Hoffsten är min mammas syssling, om jag inte förstått fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stian Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Min mormor och morfar var journalister och de har skrivit flera böcker.. Min morfars farfar var bankrånare, den första och enda hittils som rånat Norges riksbank och bytet är faktiskt fortfarande inte hittat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Min far var med i Bingolotto en gång när vi vann en bil. Han snackade med Loket!!!! Min brorsa har suttit och snackat med Lasse Brandeby (Kurt Olsson) och Ingvar Oldsberg samtidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Jag är släkt med Jill Jonsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Min kompis morbror eller nåt är Björn skelman >eller hur det stavas <. Haha, just det.. Isak. Kom på att jag har träffat A-Teens nu. Woo fucking hoo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts