Jump to content

Kändisar eller liknande


Elander
 Share

Recommended Posts

De var inte i Hedemora, de var ett par mil utanför. Käfta inte emot, jag bor där så jag vet :D

Edit: Öhm, ontopic... öh, jag har suttit bakom kungen och hans gorillor (livvakter) på flyget till Kalmar en gång -_-

Ja jag vet, min pappa är från Hedemora och han lekte på den gården när han var bebis. Men hur många skulle veta det?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 206
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Min morfar är brylling eller syssling med han som spelar Kurt Olsson :rolleyes:

Pierce Brosnan har hejat på min farsa 1986 i Hollywood, när han tog kort på han

så har han också tatt ett nära kort på nån medlem i Kiss(osminkad -_- ) i new york

min farsa har även blivit ägd av lasse berghagen :rolleyes:

så har man ju snackar med trummisen i Red Hot Chili Peppers(Chad Smith) i London :D det var utanför nån "awardshow" sommarn 2004 (såg även black eyed peas utanför)

min kusin var/är kompis med nån av tjejerna i ace of base

så jag har inte så många kända släcktingar direkt, men ändå lite "connections" :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okeeeeeeeeeeeeeeeeeej....chilla :D

har han typ gjort nåt mot dig nån gång för du verkar få monster-mens när man snackar om han -_-

Alla kanske inte gillar Eddie Meduzas musik? :rolleyes:

Mina kusiner är kusin med Therese Alshammar (känd simmerska). Enligt uppgift ska jag ha dansat med henne på mina föräldrars bröllop, när jag var två år. Har dock inte träffat henne sen dess, så vitt jag kan komma ihåg.

Och sen har min farfar träffat Leif Loket Olsson. Han är ett riktigt bingolottofan! :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla kanske inte gillar Eddie Meduzas musik? :D

Mina kusiner är kusin med Therese Alshammar (känd simmerska). Enligt uppgift ska jag ha dansat med henne på mina föräldrars bröllop, när jag var två år. Har dock inte träffat henne sen dess, så vitt jag kan komma ihåg.

Och sen har min farfar träffat Leif Loket Olsson. Han är ett riktigt bingolottofan! :rolleyes:

Jag citerar vad han skrev:

"Ursäkta otrevligheterna, men håll käften, jag får göra vad fan jag vill utan att du ska komma och säga vad jag får och inte får göra."

jag tycker han överreagera något

jag hatar tex britney spears, om nån då skulle säga: dissa inte britney skulle inte jag svara:

håll käften!jag har rätt att tycka så...du ska skita i vad jag tycker osv.

tycker inte du att han reagera aningen överdrivet?? -_-

Redigerad av berit
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...