Matteus Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 De var inte i Hedemora, de var ett par mil utanför. Käfta inte emot, jag bor där så jag vet Edit: Öhm, ontopic... öh, jag har suttit bakom kungen och hans gorillor (livvakter) på flyget till Kalmar en gång Ja jag vet, min pappa är från Hedemora och han lekte på den gården när han var bebis. Men hur många skulle veta det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Ja jag vet, min pappa är från Hedemora och han lekte på den gården när han var bebis. Men hur många skulle veta det? Typ en till på det här forumet, crazyboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Ridskolan 1 eller 2... Edit: Har dock inte sett filmerna! Va det tjej eller kille?? "Har dock inte sett filmerna!" . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Känner en som pissat bredvid Liam Gallagher i en pissoar för er som inte vet är han den legendariska sångaren i oasis. annars var min farbror inofficiellt världens snabbaste 8-åring på 400 meter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Hahahahahaha årets sämsta!!! Eeeeeeeeeeeeeeeeeeh, dissa inte eddie medusa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Min pappa.... håll i er nu.... (trum virvel)..... är....... MIN PAPPA!!! slå den nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Min pappa har varit gitarrist i ett inte alls känt folkband vid namn "groupa", min bror avancerade till MusiDirekts riksfinal i Halmstad och man har sett halva mitt ansikte i AleKuriren (som till större del består av reklam ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Eeeeeeeeeeeeeeeeeeh, dissa inte eddie medusa Ursäkta otrevligheterna, men håll käften, jag får göra vad fan jag vill utan att du ska komma och säga vad jag får och inte får göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Min morfar är brylling eller syssling med han som spelar Kurt Olsson Pierce Brosnan har hejat på min farsa 1986 i Hollywood, när han tog kort på han så har han också tatt ett nära kort på nån medlem i Kiss(osminkad ) i new york min farsa har även blivit ägd av lasse berghagen så har man ju snackar med trummisen i Red Hot Chili Peppers(Chad Smith) i London det var utanför nån "awardshow" sommarn 2004 (såg även black eyed peas utanför) min kusin var/är kompis med nån av tjejerna i ace of base så jag har inte så många kända släcktingar direkt, men ändå lite "connections" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Ursäkta otrevligheterna, men håll käften, jag får göra vad fan jag vill utan att du ska komma och säga vad jag får och inte får göra. Okeeeeeeeeeeeeeeeeeej....chilla har han typ gjort nåt mot dig nån gång för du verkar få monster-mens när man snackar om han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Min pappa har en grammis här hemma som han fick 1989 för bästa dansband DVS Lasse Stefanz , OMG detta är skryt topicen nr.1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Okeeeeeeeeeeeeeeeeeej....chilla har han typ gjort nåt mot dig nån gång för du verkar få monster-mens när man snackar om han Alla kanske inte gillar Eddie Meduzas musik? Mina kusiner är kusin med Therese Alshammar (känd simmerska). Enligt uppgift ska jag ha dansat med henne på mina föräldrars bröllop, när jag var två år. Har dock inte träffat henne sen dess, så vitt jag kan komma ihåg. Och sen har min farfar träffat Leif Loket Olsson. Han är ett riktigt bingolottofan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krishna Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Jag känner Ebbot Lunderg i Soundtrack of Our Lives och brukar häva i mig öl med honom när de tittar in till staden jag bor i. Jag är släkt på långt håll med Lilli och Sussie...coolt? Min far känner Jan Malmsjö... coolt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 (redigerad) Alla kanske inte gillar Eddie Meduzas musik? Mina kusiner är kusin med Therese Alshammar (känd simmerska). Enligt uppgift ska jag ha dansat med henne på mina föräldrars bröllop, när jag var två år. Har dock inte träffat henne sen dess, så vitt jag kan komma ihåg. Och sen har min farfar träffat Leif Loket Olsson. Han är ett riktigt bingolottofan! Jag citerar vad han skrev: "Ursäkta otrevligheterna, men håll käften, jag får göra vad fan jag vill utan att du ska komma och säga vad jag får och inte får göra." jag tycker han överreagera något jag hatar tex britney spears, om nån då skulle säga: dissa inte britney skulle inte jag svara: håll käften!jag har rätt att tycka så...du ska skita i vad jag tycker osv. tycker inte du att han reagera aningen överdrivet?? Redigerad 4 februari, 2005 av berit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Jag är också "bekant" med en som brukar supa med Vrävarna vet nån för övrigt vilka de är? dom är iaf häjjta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
flogiz Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Har träffat Björn Borg och jag är släkt på jävligt långt håll med nån socialdemokratisk finansminister inte Bosse Ringholm eller Pär Nuder, men jag skäms i vilket fall som helst för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Min morsa har dejtat Ernst Billgren... Själv är man ju också en kändis... kolla in min IMDb-sida Hahha känner ernst billgrens son varit hemma hos dom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
g-unit89 Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Min papa var med i ett krig 1970 nånting Egypten vs Israel. Min papa var på egyptens sida. Kanske inte värsta kändis men han tog tre beretta skott för sitt land. SÅJA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Kul för henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Min granne har varit med i porrfilm, om det gälls Jao.... Hon är min granne också Bor närmare mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts