Jump to content

Kändisar eller liknande


Elander
 Share

Recommended Posts

En ganska nära släkting till mig har designat Östermalms torg t-bana... (Som är svinful för övrigt).

Än jättelångtbortistan släkting var med i eurovision song contest 2000 i Stockholm tävlade för Österrike... Inte för att någon minns dem... (De var tre tjocka damer "The Rounder Girls :D)

EDIT: Kom på min gamla klasskamrat farfarsfar eller nånting :D Heinrich Hertz? Som kom på enheten för frekvens... antal vågor per sekund.(Hertz (Hz) typ megahertz)

Sen är det någon som faktiskt är känd långt bort i min släkt... Kan bara inte komma på det... återkommer om det...

Redigerad av Diezl
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 206
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Min franska/engelska lärare är Johan Bergqvist (soloartist som mest spelar piano)

Jag har släppt in Timbuktu på Rookiefestivalen när jag jobbade i entren

Min pappa jobbar under Hultsfredfestivalshelgen på artisttransport och har bland annat skjutsat Peaches (kanadensiska Peaches) i sin skrothög till Golf när nån annan skulle använda bussen...

Han skulle förresten skjutsa Audioslave 2003 men de böt tider. Dom jävlarna.

Eddie Meduza gick i samma klass som min moster.

Redigerad av Streetwave
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Syrran kom med i bigbrother första året men bangade ur precis innan.(mycket bra "move" enligt mig)

Carro(inte porrtjejen) i förra big brother är en av mina storesyrras kompisar. och jossan (som sitter i rullstol) som är med i big brother det här året är min andra storesyrras barndomskompis.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Få se...undrar om det här gills men..

Den gården dom spelade in Farmen på när de var i Hedemora i Dalarna ägdes av min farmors moster innan TV4 köpte den. Och min mors kusin är professor i mattematik vid Uppsala universitet. Vet inte om något räknas...  :D

De var inte i Hedemora, de var ett par mil utanför. Käfta inte emot, jag bor där så jag vet :D

Edit: Öhm, ontopic... öh, jag har suttit bakom kungen och hans gorillor (livvakter) på flyget till Kalmar en gång ^_^

Redigerad av Curly
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min pappa är den enda svenska importeraren av Manne basar och gitarrer... Från italien ... Knäck detta då.. jag HETER Manne... Han som tillverkar dom kallades Manne när han var lite...

Och som sagt så är min fars broder (Sven Årnes heter farbrorn ifråga) jobbar som nyhets snubbe i Värmlands nyheterna... :D:D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...