Diezl Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 (redigerad) En ganska nära släkting till mig har designat Östermalms torg t-bana... (Som är svinful för övrigt). Än jättelångtbortistan släkting var med i eurovision song contest 2000 i Stockholm tävlade för Österrike... Inte för att någon minns dem... (De var tre tjocka damer "The Rounder Girls ) EDIT: Kom på min gamla klasskamrat farfarsfar eller nånting Heinrich Hertz? Som kom på enheten för frekvens... antal vågor per sekund.(Hertz (Hz) typ megahertz) Sen är det någon som faktiskt är känd långt bort i min släkt... Kan bara inte komma på det... återkommer om det... Redigerad 3 februari, 2005 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Min pappa har vart med i zlits i en intervju på 4 hela sidor! knäck den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Min pappa har vart med i zlits i en intervju på 4 hela sidor! knäck den Ehm...Jag har läst Slitz? Knäckande? (Eller har jag?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 (redigerad) Min franska/engelska lärare är Johan Bergqvist (soloartist som mest spelar piano) Jag har släppt in Timbuktu på Rookiefestivalen när jag jobbade i entren Min pappa jobbar under Hultsfredfestivalshelgen på artisttransport och har bland annat skjutsat Peaches (kanadensiska Peaches) i sin skrothög till Golf när nån annan skulle använda bussen... Han skulle förresten skjutsa Audioslave 2003 men de böt tider. Dom jävlarna. Eddie Meduza gick i samma klass som min moster. Redigerad 3 februari, 2005 av Streetwave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Syrran kom med i bigbrother första året men bangade ur precis innan.(mycket bra "move" enligt mig) Carro(inte porrtjejen) i förra big brother är en av mina storesyrras kompisar. och jossan (som sitter i rullstol) som är med i big brother det här året är min andra storesyrras barndomskompis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Är släkt med Magnus Betner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Min morsa har dejtat Ernst Billgren... Själv är man ju också en kändis... kolla in min IMDb-sida Haha, coolt! Rätt lol ändå: Pojken (segments) (scenes deleted). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Mjao, min bror är kanske på väg till NHL. Han är draftad i andra rundan av Dallas. Sen får man se hur det blir.. http://www.hockeysfuture.com/prospect.php?pid=3922 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 (redigerad) Få se...undrar om det här gills men.. Den gården dom spelade in Farmen på när de var i Hedemora i Dalarna ägdes av min farmors moster innan TV4 köpte den. Och min mors kusin är professor i mattematik vid Uppsala universitet. Vet inte om något räknas... De var inte i Hedemora, de var ett par mil utanför. Käfta inte emot, jag bor där så jag vet Edit: Öhm, ontopic... öh, jag har suttit bakom kungen och hans gorillor (livvakter) på flyget till Kalmar en gång Redigerad 3 februari, 2005 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Är släkt med Magnus Betner Han är rolig! Säg det till honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Min morfars morfar uppfann den där vattengrejjen som finns på bondgårdar som kor o sånna grejjer dricker ur (sån där automatiskt sak som fyller på vatten automatiskt eller nå sånt). status Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Min pappa är den enda svenska importeraren av Manne basar och gitarrer... Från italien ... Knäck detta då.. jag HETER Manne... Han som tillverkar dom kallades Manne när han var lite... Och som sagt så är min fars broder (Sven Årnes heter farbrorn ifråga) jobbar som nyhets snubbe i Värmlands nyheterna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Själv är jag släkt med Gustav Vasa. Och min kompis arbetsgivares brorson är Per-Johan Axelsson (Pebben), som spelade i NHL för ett tag sedan, och spelade även i Sveriges landslag nyss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Min granne har varit med i porrfilm, om det gälls Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Har ni några känidisar eller någon man känner till i släkten eller i familjen? Själv är min morbror någonting för damlandslaget i ishockey han heter Peter Elander =) Kom på att min morbror var huvudcoach Well, min fars bror är trummisen i europe (stavning på det?). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
razztheazz Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Min mamma har klätrat i ett berg i Nepal med Göran Kropp!!(sant) Men ärligt jag tror det är många som skriver typ "min kompis kusins mamma kär släkt med Carolina Klüft". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Min granne har varit med i porrfilm, om det gälls Vad heter filmen. kanske Lustgården . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 (redigerad) Vad heter filmen. kanske Lustgården . Ridskolan 1 eller 2... Edit: Har dock inte sett filmerna! Redigerad 3 februari, 2005 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Min granne har varit med i porrfilm, om det gälls Tjej? Kille? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Tjej? Kille? Görl... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts