Coach Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Min morfar öppnade det första snabbköpet i Finland...min pappa har träffat flera kända personer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Hahahahahaha årets sämsta!!! Vaddå det är ju sant... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Ja, just därför. Han har ju inte direkt kvinnovänliga sångtexter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 (redigerad) Själv är man ju också en kändis... kolla in min IMDb-sida Haha, najs, hur skaffar man en sån? Edit: Öhm, kan väl lägga till lite då... min farsa har träffat bland annat Svullo (fotbollsmatch), Micke Persbrandt (som bjöd på kaffe ) och Corey Taylor (2001). Redigerad 3 februari, 2005 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Ok eftersom det här verkar vara en liten skryttråd också så kan jag säga att min farsa träffat många kändisar däribland gubbarna i Abba, Per Gessle, Povel Ramel, Ola Salo (har jag också kom jag på nu ) och en massa andra jag inte kommer ihåg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Min pappa har kört... Mm! Håll andan! The Ark... Sveriges största homoband! Typ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Min mamma har haft en fling med påven, no shit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Är släkt med Björn från ABBA, fast på långt håll, men ändå jävligt coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Ja, just därför. Han har ju inte direkt kvinnovänliga sångtexter... Fett med r-e-s-c-e-p-t-a ffs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 (redigerad) Min klasskamrats kopis känner nån från Alcazar. Min spanskalärares dotter var med i kören på nån Britney Spears låt. Förut bodde jag granne med Olof Palmes fru. Jag har kommit 2:a i högstadiets matematiktävling. Redigerad 5 februari, 2005 av Xogede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Min morsa födde mig! (That's big) Ähh kändisar kan slänga sig någonstans, dom är inte mer än människor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Jag kännde Göran Kropp, innan han dog. Å så har jag träffat George Scott (världsmästare lättvikt på 90 talet) och Lillen (han som hade Em titeln i tungvikt). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Min morsa födde mig! (That's big) Det beror väl helt på hur stor du var när du föddes right? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Du Fjölar (Stell), var din morsa och Eddie tillsammans före eller efter han blitt känd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Du Fjölar (Stell), var din morsa och Eddie tillsammans före eller efter han blitt känd? Du abdullah-Tobias. Dom var tillsammans när han precis hade släppt sin debut skiva "Errol". Förhållandet varade inte mycket längre än en månad eller nått sånt. Enligt morsan så var han ganska konstig och brukade slå henne och sån skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Min farsa har träffat Gergio Armani som han fick ett klädessätt för 8000kr och Tommy Helfiger och bott granne med Carola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Då min farsa arbetade som fotograf mötte han Carola, Michael Keaton, Madonna, Elton John och Queen. Loket var det visst också. Själv har jag träffat Trazan, Banarne, och de där trevliga pågarna i Hipp! Hipp!... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 (redigerad) Få se...undrar om det här gills men.. Den gården dom spelade in Farmen på när de var i Hedemora i Dalarna ägdes av min farmors moster innan TV4 köpte den. Och min mors kusin är professor i mattematik vid Uppsala universitet. Vet inte om något räknas... Redigerad 3 februari, 2005 av Matteus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Jag ska enligt min mor vara släkt med Björn Borg. Men på ett ganska långt avstånd men jag ska ändå vara det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Morsan har varit tillsammans med Errol Norstedt(Eddie Meduza) Haha coolt Har väl inte precis någon i släkten... Men min musiklärare Är Povel Randén han var gitarrist i Hoola Bandoola band Hmmm asså vafan känner att det är något annat men kommer inte ihåg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts