Funnylin Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 min moster är kusin med fru swedin som är gift med Mr Figo. (själv heter jag widin i efternamn) Men mor din är inte kusin med fru Swedin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Asså min moster är inte min moster, hon är min farbrors fru, men man brukar säga moster. så näe. mama är inte släkt med swedin , men min "moster" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Asså min moster är inte min moster, hon är min farbrors fru, men man brukar säga moster. så näe. mama är inte släkt med swedin , men min "moster" Om det är din farbrors fru brukar man gärna säga faster. Ingift faster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Hmmm... Den enda i min släkt som är någorlunda känd är väl min Morbror Rolf. (Klingefors.) Som ritar tavlor dagen in och ut och upp och ner. Annars är jag ganska stolt över att min morfars bror attackerade ett tåg med en moped för längesen... fast han dog förstås men ehm... ehm.. nåja... Och nåväl för att det sägs ha varit en ur släkten Westerlund som var den siste som hängdes i Umeå (Enligt vårt 'släktträd' iaf.) hehe, men det är väl något annat att prata om ehm... typ. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Tja jag känner ju mig själv , blivande gitarrist i ett stort band typ som sabbath Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Jag är släkt med Dynamit-harry eller hur man skriver det han är ingift i min släkt kommer ej ihåg om det finns nån mer i vår släkt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Jag är släkt med Dynamit-harry eller hur man skriver det han är ingift i min släkt kommer ej ihåg om det finns nån mer i vår släkt... Menar du Björn Gustavsson eller kanske någon lokal kändis med förkärlek för att spränga saker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Oj, shiet, måste varit bäng eller nåt när jag skrev det.. allt jag skrev om farbror ska egentligen vara MOrbror :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redcaP Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 (redigerad) Min morbror jobbar på google, KNÄCK DET! Han är dock amerikan och bor i ett jävla hus i Californien Och ni faggots som inte vet hur besläktad jag är så är jag 25% amerikan, 25% Finsk och 50% Svensk Ajuste min Faster jobbar på Nokia i finland (hon är finsk för böveln!) Redigerad 7 mars, 2005 av redcaP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Han är dock amerikan och bor i ett jävla hus i Californien Varför dra upp en en månad gammal tråd? Bor han i ett hus?! ovanligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Varför dra upp en en månad gammal tråd? Bor han i ett hus?! ovanligt.. Det är Simons (redcaP) hobby Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redcaP Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Och det är Curlys jobb att påpeka allt jag gör, och gör fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Ajuste min Faster jobbar på Nokia i finland (hon är finsk för böveln!) Ohh kändis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 (redigerad) Jag är släkt med Dynamit-harry eller hur man skriver det han är ingift i min släkt kommer ej ihåg om det finns nån mer i vår släkt... Känner till 2 pers som är slekt med honom(varav en är hans barn barn) Edit:Sen kom jag på att jag känner en som är en rett känd, han är nån slags menister eller nåt på åland (alltså inte känd i sverige) Redigerad 12 mars, 2005 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Taclite Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Min pappas farbror var Sverige-mästare i boxning ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Min pappas farbror var Sverige-mästare i boxning ! Haha coolt. Jag känner ingen kändis Eller känner och känner , min musiklärare Povel Randén som lirade gitarr i Hoola bandoola band iofs ! Fast han har en hjärntumör Så han ska opereras och sånt så han kommer tillbaka efter påsk eller nått! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Tro det eller ej, men min pappas morfar kom på receptet till Pommac. Det tänker jag ofta på när jag dricker Pommac. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Kom på att jag känner sångaren i dark tranquillity (ett hårdrocksband) han jobbade på mitt dagis när jag var runt 5-6 år. sen dess har jag träffat både honom och bandet ett flertal gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Min morbror jobbar på google, KNÄCK DET! Han är dock amerikan och bor i ett jävla hus i Californien ...ett JÄVLA hus dessutom? Hm, så pass...det förändrar saken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Darin Zanyar <- Min kusin.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts