Elander Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 (redigerad) Har ni några känidisar eller någon man känner till i släkten eller i familjen? Själv är min morbror någonting för damlandslaget i ishockey han heter Peter Elander =) Kom på att min morbror var huvudcoach Redigerad 3 februari, 2005 av Elander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Min morfar var med och grundade SVT, det var en artikel om honom i DN. Megatufft. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Min morfar var med och grundade SVT, det var en artikel om honom i DN. Megatufft. =) Är inte han ganska rik då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 (redigerad) Min mosters man har vart basketcoach för Svenska damlandslaget i basket. Han har även coachat Nerike, och dom har tagit guld flera ggr när han coacha! Numera vet jag inte riktigt vad han håller på med... Han heter XXX. Redigerad 9 mars, 2015 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Ingen "kädis" direkt men min mamma har en TV-karriär på 30 år .. hon har ett skåp fullt med gamla reportage och sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 I princip, så ja jag har haft. Tänker och kan dock inte avslöja mer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Min Pappa spelar i ett dansband, Lasse Stefanz Och min Kusin kom trea i Fame Factory första året Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Någon i min kompis släkt grundade "hus & hem" och en annan grundade NK. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Så då är han inte .. jätte-rik ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Jag har några "Lokala" kändisra i släkten som är kända här i Trollhätan, T.ex. så var det min Morfars bror som ägde och sålde marken där Överby i Trollhättan ligger nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 (redigerad) Min farfars farfars etc etc grundade Norge... SKojade Men jag tror det finns nån liten kändis inte som jag kommer på nu editar om jag kommer på det. Min farbror kör lokal nyheterna i Värmland... Sven Årnes för er som undrar. Redigerad 3 februari, 2005 av Mr. M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Är inte han ganska rik då? Njae, lagom, men han var bara med och grundade. Han får inte alla deras intäkter. Det vore ganska maffigt om han fick det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Min farmors brors tjej (om man nu kan kalla det så) är släkt med Karl-Einar Häckner. Sen var min farfar med och ritade Globen, inte för att man precis blir kändis för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 (redigerad) Min morbrors fru var tillsammans med Ulf brunberg (vanheden i jönsonligan) ett tag... edit: sorry för dubbelpost Redigerad 3 februari, 2005 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Min morbrors fru var tillsammans med Ulf brunberg (vanheden i jönsonligan) ett tag... edit: sorry för dubbelpost Coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 (redigerad) Kicki Danielsson är/var ingift i min släkt på något avancerat långväga vis när jag var liten kände jag Farmen-Krille Redigerad 3 februari, 2005 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Morsan har varit tillsammans med Errol Norstedt(Eddie Meduza) Syrran kom med i bigbrother första året men bangade ur precis innan.(mycket bra "move" enligt mig) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Morsan har varit tillsammans med Errol Norstedt(Eddie Meduza) Hahahahahaha årets sämsta!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Hahahahahaha årets sämsta!!! Min morsa har dejtat Ernst Billgren... Själv är man ju också en kändis... kolla in min IMDb-sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Min pappa körde hella ABBA gänget från Kungsängens flygplats till Palace i Norrköping då hade arbetade som Taxichaffuör. Enligt honom var Benny väldigt trevlig (Kanske eftersom han satt i framsätet) medan resten av gänget verkade ganska stela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts