akan Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Har klarat yay ka boom boom och kommit till 3e ön och kört WU ZI MUS första uppdrag där, men kan inte köpa WANG CARS... någon som vet varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Har klarat yay ka boom boom och kommit till 3e ön och kört WU ZI MUS första uppdrag där, men kan inte köpa WANG CARS... någon som vet varför? Kanske måste ha mer pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
akan Skrivet 3 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 (redigerad) Jag har flera mille på hästarna.. det är själva köploggan som e blå.. måste man ha klarat elektroniknördens uppdrag eller? Redigerad 3 februari, 2005 av akan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Har klarat yay ka boom boom och kommit till 3e ön och kört WU ZI MUS första uppdrag där, men kan inte köpa WANG CARS... någon som vet varför? Du måste klara bilskolan först, spelar ingen roll om du får guld, silver eller brons. när du har klarat bilskolan så ringer det någon (vet ej vem) och snackar om att du ska köpa wang cars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
akan Skrivet 3 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Aah tack.. men den sista jäveln i bilskolan är ju svår som .. som GAHH"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Aah tack.. men den sista jäveln i bilskolan är ju svår som .. som GAHH"! Jag har lyckats med guld där, så svårt är det inte att få brons. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 (redigerad) Aah tack.. men den sista jäveln i bilskolan är ju svår som .. som GAHH"! Jag tog den här vägen när jag fick guld. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload4/bla.JPG när du kommer till den röda ringen så kan du bara göra en enkel U-sväng för att köra samma väg tillbaka. som du vet så slirar bilen som satan. för att undvika att den ska slira så ska du trycka på fyrkant (inte så du bromsar helt men sakttar ner farten). Redigerad 3 februari, 2005 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
akan Skrivet 3 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Förlåt mig fader av gta, ty jag har tänkt orena tankar om handlingfusket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
akan Skrivet 3 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 (redigerad) JAA! jag klarade... det gäller o bromsa innan kurvorna och nerförsbackar o lära sig banan!!! utan handlingcheatet Redigerad 3 februari, 2005 av akan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Använder du hanterings fusket i U-svängen så vurpar du nog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts