Daniel Vercetti Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Jag slutar 9 juni (:!!! så jag får en dag att vila upp mig till xbox versionen (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grisen Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Jag slutar också den 10:de då ska jag isolera mig ifrån allt förrutom datorn (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Jag har skolavslutning då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stuffat Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Vi har också skolavslutning den 10:e. Men vi ska sitta i kyrkan och sånt den dagen ju men så fort man får sluta ska jag rusa till Kvantum och hämta ut paketet Men jag håller med vissa, ska inte slänga bort hela sommarlovet, man måste njuta av solen och hänga med polarena också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts