VickeX Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Bara jag som slutar skolan samma dag som SA kommer till Xbox och PC`? Det käns iaf kung. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 När kommer det då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roadrnr Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 10 juni (7 juni i Usa) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Det kommer till PC sammtidigt va? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Det kommer till PC sammtidigt va? :'( Mmm Sa kommer till xbox och PC den 10 juni på min skolavslutningsdag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 WOW!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conzue Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Mmm Sa kommer till xbox och PC den 10 juni på min skolavslutningsdag Ja har åxo avslutning samma dag..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CJ Karlsson Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Jag har den 15 :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
algeo Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Jag har den 16:de :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Jag har den 9:e Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Haha har ingen anong om när min avslutningsdag är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojon_5 Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Mmm Sa kommer till xbox och PC den 10 juni på min skolavslutningsdag Kul, då kan du lira hela sommarlovet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Själv fyllar man ju år 10 juni ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Vår skitskola kommer säkert ha avslutning den 13 augusti..och vi börjar säkert den 14 augusti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
grindwarrior Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Jag slutade skolan för flera år sedan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 (redigerad) Undrar om PC/X-Box versionen skiljer sej från PS2 versionen... Asså som tex. i VC på polisparkeringen i WashingtonBeach (HQ) fanns det ju en tårgas flaska i PSVersionen... Och inte i PC /X-Box versionen.... Nån som vet ? Redigerad 9 februari, 2005 av _Ante_91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Tänker inte slösa bort hela sommarlovet på SA, kanske halva... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Det är inte lång tid kvar nu (:!!! Känns som om jag skrev förra posten för 1 vecka sen (:!!! Kommer typ vara helt blek till nian, efter sommarlovet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 (redigerad) För människor som inte har läst på när det gäller GTA (Blir väldigt irriterad på detta): SA (PC, XBOX) SLÄPPTS SAMTIDIGT DEN 10 JUNI I EUROPA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Som jag sa förut också så är det bra att följa nyheterna på GTASAJTEN.com och hålla sig uppdaterad istället för att fråga dumma frågor!!!! Då syftar jag på _Ante_91 och aiel i denna tråden. Redigerad 14 maj, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 (redigerad) För människor som inte har läst på när det gäller GTA (Blir väldigt irriterad på detta): SA (PC, XBOX) SLÄPPTS SAMTIDIGT DEN 10 JUNI I EUROPA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Som jag sa förut också så är det bra att följa nyheterna på GTASAJTEN.com och hålla sig uppdaterad istället för att fråga dumma frågor!!!! Då syftar jag på _Ante_91 och aiel i denna tråden. Men du hjälpt han ju.. det var det han ville Edit och nördvändigt med 117st !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! eller? Redigerad 14 maj, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts