Gtamama Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 (redigerad) Jag kan inte dejta helena...hon finns inte där vid ammunationen i blueberry..måste man ha dom där kraven som alla säger ( 20% muscle å 10% fat) asså hon står inte ens där...någon som vet hur jag kan få henne...? Tacksam för svar. är det någon som vet vad som händer om man tackar nej till att bli deras pojkvän...försvinner dom då eller? Redigerad 3 februari, 2005 av Gtamama Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Har du träffat henne någon gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 3 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Har du träffat henne någon gång? Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Nej Okej då vet jag inte varför Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 aiel: Läs reglerna för hur stora signaturerna får vara och ändra din! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 aiel: Läs reglerna för hur stora signaturerna får vara och ändra din! Okej ska ändra det nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 (redigerad) Har du träffat henne någon gång? Offtopic, men, du har för stor signature! Minska den. (Edit: Hehe Jocken hann före!) Ontopic: Du kanske har sprängt en bil precis under henne så att hon dog? Annars borde du kolla i den klistrade tråden om sånt här. Redigerad 3 februari, 2005 av HardPaty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Offtopic, men, du har för stor signature! Minska den. (Edit: Hehe Jocken hann före! Men den där är ju också för stor! Eller?) Ontopic: Du kanske har sprängt en bil precis under henne så att hon dog? Annars borde du kolla i den klistrade tråden om sånt här. Jag har sprängt en bil med Mille i å jag kan fortfarande dejta henne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Ja, men hon var ju din flickvän. Jag tror de du inte dejtar försvinner om du spränger dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Ja, men hon var ju din flickvän. Jag tror de du inte dejtar försvinner om du spränger dom. Hehe kanske det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts