Brillan_14 Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Tja tror ni att min datorn klarar hl-2 jag har nvidia g-force 4 grifik kort å pentium 4 processor 2.66 Ghz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Självklart, min p4 1,7 GHz med GF2 klarar hl2 perfekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brillan_14 Skrivet 3 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Okej då vet jag....har vart lite tveksam om det funkar eftersom det e sån bra grafik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 (redigerad) Okej då vet jag....har vart lite tveksam om det funkar eftersom det e sån bra grafik Miniumkrav är 1.2 ghz processor och 256 mb ram eller vad det var :/ Redigerad 3 februari, 2005 av vigebo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts