grindwarrior Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Hur får man fler tatueringsmotiv? Jag får bara upp 1 eller 2 till varje gaddningsbar kroppsdel. 4 på vissa, men det är bara groove street-tatueringarna. Det måste väl gå att få fler. Hur gör man isåfall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iceman Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Hur långt har du kommit i spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
grindwarrior Skrivet 3 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Jag är i SF och har gjort några uppdrag där. Har varit inne i studion där med, men det finns inte fler motiv än i LS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iceman Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Vänta tills du har kommit till Las Venturas. Där finns det fler motiv du kan använda dig utav. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
grindwarrior Skrivet 3 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Så det kommer inga nya i SF? Det är ju nästan bara tråkiga motiv med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iceman Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Jo jag vet. Dom har tagit bort en hel del som skulle ha varigt med. Men dom som finns är dom som R* tyckte passade mäst in i spelets story. Fast jag håller med om att dom är rätt tråkiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
grindwarrior Skrivet 3 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Men i LV kommer det alltså många fler motiv, eller är det bara några få? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iceman Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Det är några fler. typ 5-10 st Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
grindwarrior Skrivet 3 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Ok. Det är så man kan ha runt underarmarna och såna saker, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iceman Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Nej inga såna saker. det är bara dom vanliga ställerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andros Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Man kan ju alltid fixa fram de två tatueringarna som är undangömd i övervärlden eller var det undervärlden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Cannabis lövet och de? Jag trodde att de var låsta! Kan man skaffa de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
grindwarrior Skrivet 3 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Tycker det är en stor miss att man inte kan placera t.ex tatueringar precis där man vill. Och att man inte kan ha flera på varje underarm/överarm eller vad det nu må vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ufoman Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Någon som vet vart man kan få san andreas tatueringen på ryggen, vill så gjärna ha den men hittar den inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts