FerkurZ Skrivet 15 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2002 hoppas ni fattar vad jag menar...jag tycker att Gta 3 var svårast....Vice City var enklare än vad jag hade hört Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 15 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2002 Gta VC var svårast.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 15 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2002 Gta VC var svårast.... Varför har du inte röstat på det då??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 15 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2002 Ojjjjjjj!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2002 VC helt klart.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 15 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2002 Jag tyckte gta III`s uppdrag var svåra dom första gångerna jag körde dom. Nu klarar jag dom utan problem...Och efter att ha provat på uppdragen i Vice City känns dom oerhört lätta.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 helt klart att det var gta vc! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 Inget var svårt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 1 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2003 I första GTA var uppdragen omöjliga Det är lika enkelt att klappa en katt som att klara uppdragen i vice city Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts