S-4 Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Va heter spelet, där man tävlar mot andra att komma först till kassan med en kundvagn och ska samla ihop en massa varor som står på en lista. Svenskt spel har jag för mig!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Va heter spelet, där man tävlar mot andra att komma först till kassan med en kundvagn och ska samla ihop en massa varor som står på en lista. Svenskt spel har jag för mig!? Det var väl ett mcdonalds spel:P? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Det heter Mall Maniacs eller nåt sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D-link Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Jupp, Mall Maniacs och är ett reklamspel från typ donken o ICA. Får man kanske ställa en liten diskret fråga va f*n du ska me de de till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Får man kanske ställa en liten diskret fråga va f*n du ska me de de till? Träna upp sig inför det årliga kundvagnsracet på ICA Enbuske i Februari? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D-link Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Förlåt, de är ju pinsamt att man aldrig kan komma ihåg årets högtider...Julafton, midsammar, kundavangsrecet... Så en en gång, fölåt för min glömska. Detta är dock nu noga antecknat och kommer inte att glömmas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Jag har inte testat spelet i fråga men det får mig att tänka på ett annat reklamfinansierat budgetspel vid namn Pickup Express 2 som Power delade ut gratis för några år sedan. Det går ut på att man ska köra budbil på små banor som är fullproppade med reklamskyltar och byggnader som föreställer kända affärer och plocka upp varor som man sedan kör till olika ställen. Man kan välja mellan ett antal bilar men alla är Toyotor och varorna är till exempel ketchup, videoband och motorolja, av kända märken så klart. Till råga på allt frågar dom om man vill installera internet från Tele2 när man avslutar spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Jag har inte testat spelet i fråga men det får mig att tänka på ett annat reklamfinansierat budgetspel vid namn Pickup Express 2 som Power delade ut gratis för några år sedan. Det går ut på att man ska köra budbil på små banor som är fullproppade med reklamskyltar och byggnader som föreställer kända affärer och plocka upp varor som man sedan kör till olika ställen. Man kan välja mellan ett antal bilar men alla är Toyotor och varorna är till exempel ketchup, videoband och motorolja, av kända märken så klart. Till råga på allt frågar dom om man vill installera internet från Tele2 när man avslutar spelet. Mhm, har också spelat det. Gillade det inte alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Vart får man tag på mall maniacs då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Vart får man tag på mall maniacs då? Mina två exemplar fick jag iaf på McDonalds för 5(?) år sen eller nått. Tror inte det går att få tag på idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Mina två exemplar fick jag iaf på McDonalds för 5(?) år sen eller nått. Tror inte det går att få tag på idag. Bhuä! ville ju prova Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Mall Maniacs är riktigt grymt, det är typ 6 år gammalt eller nåt, brukade lira det på laptop när det kom ut Det lär ju vara lagligt att ladda upp så... Jaaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Jag har Mall Maniacs. Mycket kul spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Vad heter det andra macdonalds spelet som är som supermario fast med Ronald i huvudrollen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Jag har inte testat spelet i fråga men det får mig att tänka på ett annat reklamfinansierat budgetspel vid namn Pickup Express 2 som Power delade ut gratis för några år sedan. Det går ut på att man ska köra budbil på små banor som är fullproppade med reklamskyltar och byggnader som föreställer kända affärer och plocka upp varor som man sedan kör till olika ställen. Man kan välja mellan ett antal bilar men alla är Toyotor och varorna är till exempel ketchup, videoband och motorolja, av kända märken så klart. Till råga på allt frågar dom om man vill installera internet från Tele2 när man avslutar spelet. Haha, jag körde det första, som hette bara Pickup Express, jag älskade det Jag fick det gratis på Statoil för 4 år sen ungefär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Oj, minnen. Min kompis hade precis köpt en ny dator och det var bland de första spel han installerade. Vi spelade som idioter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts