Jump to content

Respekt


SlewME
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 62
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ja, jag kan berätta vad som hänt med vårat samhälle. En av mina polare gick här på västra sidan brandbergen(jag bor på östra), och en ung kille som inte kunde vara äldre än 10 år, gick fram till honom och sa:

"- Jag ska knulla din mamma."

Bra jobb, föräldrar.

Jag skulle boxat ner han oavsett hans ålder!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har endel att berätta.

Jag hade en kompis från förskolan till 7:an.

Han var helt normal och assshyst ända till 6:an, då han började slåss och bli jobbig.

Efter ett tag började han tjuvröka.

Sen började vi i 7:an, alla i mitt gäng är emot att röka, utom honom, så han är inte med oss så mycket. Efter ett tag börjar han röka på allvar, och även snusa och supa. Sen i slutet av sjuan började han umgås med Nazister och nu är han en av dom, han går runt och heilar och skriver hakkors. Han fick byta till en specialklass på skolan. Nu i 8:an, bytte han till en special skola där bara problembarn går. Nu har han börjat knarka också. Och han är 14 år. Det är sjukt. Hemma hos honom är det rätt skabbigt dock.

Så vad ska man säga? Han blev Nazze, började supa, snusa och röka på 1 och ett halvt år. Inte bra.

:huh:

Jo det du berättar är ju trisst när sånt händer :) .

Hade en hemsida för ett litet tag sedan som hade temat "Mot supning och rökning bland ungdomar" där det stod om vad som kan hända då man dricker och röker osv men om jag ska vara ärlig så tror jag inte att någon tar åt sig av något som står på internet :P.

Hade själv x antal i min klass i 8an som söp m.m. och jag försökte dunka in lite vett i dem men som alltid så tar Grupptrycket över och jag är glad att jag aldrig dragits för grupptryck :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...