vinnecool Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Dom gillar att knulla folk och "cutta" dom... Höhö... Pundare kommer alltid på massa egna ord... Jag har en kompis som blev nedskärd av tre utlänningar förut, så jag blev skiträdd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 3 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Jag har en kompis som blev nedskärd av tre utlänningar förut, så jag blev skiträdd... Ska fan bli väktare när jag fyller 18 så jag kan ta fast de jävlarna . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Ska fan bli väktare när jag fyller 18 så jag kan ta fast de jävlarna . Min kompis har varit skiträdd för att gå utomhus sen det där hände... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 (redigerad) Min kompis har varit skiträdd för att gå utomhus sen det där hände... Svårt är det bara att bära kniv själv... Jag uppmanar ingen att göra det dock. Redigerad 3 februari, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Svårt är det bara att bära kniv själv... Det är ju bara dumt att sjunka till deras nivå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Snattare och sånna, minderåriga ligister helt enkelt... Pundare är iofs "gammal knarkare" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Det är ju bara dumt att sjunka till deras nivå... Viesserligen skulle jag hellre sjuka till deras nivå än sjunka ner i jorden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Viesserligen skulle jag hellre sjuka till deras nivå än sjunka ner i jorden... Eller så undviker man att bli nedsjunken och sjunka nivåmässigt i första taget genom att inte mucka med folk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Småbarnen på vår skola är skit kaxiga. Dom står och säger fula ord till en tills man går mot dom då springer dom iväg allt vad dom kan. Vi var absolut inte så kaxiga som dom. När man gick i 1-3 Och en åtta/nia gick förbi var man ju livrädd! Men ibland ger vi dom rejält stryk så dom börjar böla! Håller med!!! när jag gick i 1:an var jag livrädd för de stora 3:orna men nu är inte småungarna rädda för en längre dom har tydligen insett att dom som är dubbelt så stora inte kan göra nånting mot dom utan att få skit jävla skeeetongarr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Eller så undviker man att bli nedsjunken och sjunka nivåmässigt i första taget genom att inte mucka med folk... Och det kommer från en som tycker det är kul att bråka med Botkyrka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Ja, jag kan berätta vad som hänt med vårat samhälle. En av mina polare gick här på västra sidan brandbergen(jag bor på östra), och en ung kille som inte kunde vara äldre än 10 år, gick fram till honom och sa: "- Jag ska knulla din mamma." Bra jobb, föräldrar. Då skulle han ju svarat med att fråga om han var lesbisk och sen gå därifrån lite malligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Okej som jag skrev i mitt förra inlägg så har jag ett par ****ungar som är grannar... Ikväll har dom ringt på dörren två gånger skjutit med ärtrör mot våra fönster och smällt smällare (förmodligen på vår tomt inte helt säker )! Hursomhelst så börjar jag tröttna på den här skiten... Jag ska var mognare än dom men att prata hjälper ju tydligen inte eftersom vi gjort det i något... år. Vad ska jag göra? Vänta på att dom pajar fönstrena och allmänt stör... Eller ska jag gå ut och ägga dom ****ungarna... Eller ska vi ringa dem och be dem sluta för en sista gång och betona att det är sista gången vi varnar dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Prata inte med dm, SKRIK med dem. Förklara gärna överdrivet, hota dem helt enkelt. Skräm dem. Ge dem lite av deras egna mediciner eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 MM gjorde det nu efter att dom typ skjutit 20 stenar/ärtor mot mitt fönster... Dock tog jag inte i överdrivet mycket ... Dom har dock slutat för ett tag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 (redigerad) Du borde hämta ett basebollträ och några kompisar och skrämma ***** ur dom ***** pissungarna! Redigerad 7 februari, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Kontakta deras föräldrar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Kontakta deras föräldrar? Jagtycker min idé låter roligare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 (redigerad) Kontakta deras föräldrar? Som sagt det har vi gjort massor av gånger men vi får väl göra det en gång till... EDIT: Sen är deras föräldrar såhär när man pratar med dem: Nämen så kan det ju inte va... Putte som är så snäll! Redigerad 7 februari, 2005 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Du borde hämta ett basebollträ och några kompisar och skrämma ***** ur dom ***** pissungarna! .,.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Jag har endel att berätta. Jag hade en kompis från förskolan till 7:an. Han var helt normal och assshyst ända till 6:an, då han började slåss och bli jobbig. Efter ett tag började han tjuvröka. Sen började vi i 7:an, alla i mitt gäng är emot att röka, utom honom, så han är inte med oss så mycket. Efter ett tag börjar han röka på allvar, och även snusa och supa. Sen i slutet av sjuan började han umgås med Nazister och nu är han en av dom, han går runt och heilar och skriver hakkors. Han fick byta till en specialklass på skolan. Nu i 8:an, bytte han till en special skola där bara problembarn går. Nu har han börjat knarka också. Och han är 14 år. Det är sjukt. Hemma hos honom är det rätt skabbigt dock. Så vad ska man säga? Han blev Nazze, började supa, snusa och röka på 1 och ett halvt år. Inte bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts