Jump to content

Respekt


SlewME
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 62
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Småbarnen på vår skola är skit kaxiga. Dom står och säger fula ord till en tills man går mot dom då springer dom iväg allt vad dom kan. Vi var absolut inte så kaxiga som dom. När man gick i 1-3 Och en åtta/nia gick förbi var man ju livrädd! :rolleyes::mellow:

Men ibland ger vi dom rejält stryk så dom börjar böla! :rolleyes:

Håller med!!!

när jag gick i 1:an var jag livrädd för de stora 3:orna

men nu är inte småungarna rädda för en längre -_-

dom har tydligen insett att dom som är dubbelt så stora inte kan göra nånting mot dom utan att få skit

jävla skeeetongarr :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, jag kan berätta vad som hänt med vårat samhälle. En av mina polare gick här på västra sidan brandbergen(jag bor på östra), och en ung kille som inte kunde vara äldre än 10 år, gick fram till honom och sa:

"- Jag ska knulla din mamma."

Bra jobb, föräldrar.

Då skulle han ju svarat med att fråga om han var lesbisk och sen gå därifrån lite malligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej som jag skrev i mitt förra inlägg så har jag ett par ****ungar som är grannar... Ikväll har dom ringt på dörren två gånger skjutit med ärtrör mot våra fönster och smällt smällare (förmodligen på vår tomt inte helt säker :unsure:)! ^_^ Hursomhelst så börjar jag tröttna på den här skiten... Jag ska var mognare än dom men att prata hjälper ju tydligen inte eftersom vi gjort det i något... år.

Vad ska jag göra? Vänta på att dom pajar fönstrena och allmänt stör... Eller ska jag gå ut och ägga dom ****ungarna...

Eller ska vi ringa dem och be dem sluta för en sista gång och betona att det är sista gången vi varnar dom? :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kontakta deras föräldrar?  :huh:

Som sagt det har vi gjort massor av gånger men vi får väl göra det en gång till... :huh:

EDIT: Sen är deras föräldrar såhär när man pratar med dem: Nämen så kan det ju inte va... Putte som är så snäll!

Redigerad av Diezl
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har endel att berätta.

Jag hade en kompis från förskolan till 7:an.

Han var helt normal och assshyst ända till 6:an, då han började slåss och bli jobbig.

Efter ett tag började han tjuvröka.

Sen började vi i 7:an, alla i mitt gäng är emot att röka, utom honom, så han är inte med oss så mycket. Efter ett tag börjar han röka på allvar, och även snusa och supa. Sen i slutet av sjuan började han umgås med Nazister och nu är han en av dom, han går runt och heilar och skriver hakkors. Han fick byta till en specialklass på skolan. Nu i 8:an, bytte han till en special skola där bara problembarn går. Nu har han börjat knarka också. Och han är 14 år. Det är sjukt. Hemma hos honom är det rätt skabbigt dock.

Så vad ska man säga? Han blev Nazze, började supa, snusa och röka på 1 och ett halvt år. Inte bra.

:huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...