Jocken Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Hittade inget bättre ställe ju, plus att det är fult att ha det på dörren eller nått sånt Funderade på att sätta det på bakfickan på jeansen, men jag vet inte...kanske blir liiite nördvarning då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Mjo, stökigt är det, men inte alltid... Vote: Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Vote: Ja, jätte stökigt det är så jag vill ha det, stökigt och dammigt !!!!! det enda som ligger snyggt och prydligt är mina skivor/filmer/spel... annars är mitt rum ganska "andra världskriget" ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Tja, brukar vara lite halvstökigt. Serier och skivor som ligger slängda på golvet etc, fast alltid bäddad säng! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Grymt stökigt å de tris ja me. bäddar sängen å städar bara när nån fyller år eller vid typ jul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Duktigt.. Förresten, jag har fint nu, bara för att jag har två Australienare hemma... Jobbigt med engelska... hehe Vad bor du och vad är ditt riktiga namn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Mjovars, nog är det stökigt oftast. Dvdfodral, böcker om militärhistoria, skisser, lådor som jag inte orkar plocka bort efter att ha beställt lite pryls från malmö (lol lat) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts