mickemannen Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Oftast jättestökigt, men jag börjar få ordning på sakerna.. har så länge jag minns haft ett "osynligt" trägolv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Vote: Ibland För det mesta har jag stökigt, men ibland får man ryck så man måste städa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Det är den vanligaste anledningen till varför man inte städar tror jag, "för det är ju så mycket" . Eller har jag fel? KLart du inte har fel! Det är den vanligaste anledningen för mnig iallafall! Morsan kommer in och: - Fyfan vad det ser ut som en svinstia här! Städa upp nu då! -jaaa..... "tre timmar senare" pappa kommer in. - fyfan vad det ser ut här! sa inte mamma åt dig att städa upp? - joooo..... -städa upp nu! -jaaaaa.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 KLart du inte har fel! Det är den vanligaste anledningen för mnig iallafall! Morsan kommer in och: - Fyfan vad det ser ut som en svinstia här! Städa upp nu då! -jaaa..... "tre timmar senare" pappa kommer in. - fyfan vad det ser ut här! sa inte mamma åt dig att städa upp? - joooo..... -städa upp nu! -jaaaaa.... Typ samma för mig! Fast mamma säger "bombnedslag" istället för "svinstia". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Det är rätt stökigt. Mest ligger det kläder och datordelar lite överallt, men jag bryr mig inte så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 2 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Typ samma för mig! Fast mamma säger "bombnedslag" istället för "svinstia". Min mamma eller pappa brukar fråga om jag försökt föda upp ett djur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Finns egentligen inget alternativ som passar in, det är inte stökigt så att de ligger kläder här o där men inte fan är de rent, dammtussar o grejjer typ överallt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Min mamma eller pappa brukar fråga om jag försökt föda upp ett djur Haha ... jag skrattar ihjäl mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Det varierar mellan stökigt och jättestökigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Haha ... jag skrattar ihjäl mig Okej, PC:n ryckar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Jag städar typ... inte så ofta... Väntar jag ett tag städar mamma . Jag vill ha det stökigt. Jag får en chock när mamma städat... VOTE Ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Typ samma för mig! Fast mamma säger "bombnedslag" istället för "svinstia". Min farsa kan ibland säga att det ser ut som hej, kom och hjälp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 2 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Haha ... jag skrattar ihjäl mig Asså, vad är det som är så j***a fel med min sign? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Asså, vad är det som är så j***a fel med min sign? Eh, hur säger man det utan att vara elak... :"> den är... annorlunda... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 2 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Avis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Gta sajten borde ändra namn till : Stökigt rum sajten ! Alla har ju det stökigt Oh, shit, det var nog det sämsta skämtet jag hört på länge. VOTE: Ja, det är aldrig helt rent men det är väldigt sällan så att man inte kan se vad som är vägg och vad som är golv ja, det där kanske inte heller var så bra, men bättre än ditt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Oh, shit, det var nog det sämsta skämtet jag hört på länge. VOTE: Ja, det är aldrig helt rent men det är väldigt sällan så att man inte kan se vad som är vägg och vad som är golv ja, det där kanske inte heller var så bra, men bättre än ditt Amen för helvete lsuta att klaga på killen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Jag verkar vara en av de få som verkligen tagit till mig uttrycket "Avsluta det du håller på med innan du börjar med något annat". Jag har så inåt HELVETE städat att det knappt är sant Har även nyligen rensat bort i mitt rum från gamla saker jag inte vill ha längre och slängt dem, så jag har tommare nu än vad jag hade förr i tiden. Gillar verkligen inte stökiga rum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Avis? Nej det tror jag inte att han är, då den är oerhört, fasansfullt, dåligt gjord, och äckligt ful. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Amen för helvete lsuta att klaga på killen Okej, förlåt Perlan_! :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts