Perlan Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Jag har det rent, nu... men jag brukar oftast ha de stökigt... VOTE = Ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Nej, inte nuförtiden! Vote: Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Jao, ligger grejer lite här och där. Exempelvis en tvåhundra år gammal kista med en TV på, och en gura. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 2 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Nej, inte nuförtiden! Vote: Nej. Duktigt.. Förresten, jag har fint nu, bara för att jag har två Australienare hemma... Jobbigt med engelska... hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Vote: Ja Om jag skulle säga Nej, så skulle jag ljuga er rakt upp i nyllet tyvärr. Anledningen till att jag har stökigt är att jag inte orkar att städa och att jag bara slänger allt omkring mig . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 ¨Ja, skitstökigt! Måste försöka städa, men det är ju så mycket.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 VOTE: ja för vi håller på att bygga om mitt rum. vi har slagit ut väggen och dragit igen en dörr öppning så det är VÄLDIGT stökigt, ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Jupp. Städning är för sådana individer som orkar städa. Fan vad logisk jag känner mig idag. Det ska firas med spanking i badkaret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 ¨Ja, skitstökigt! Måste försöka städa, men det är ju så mycket.... Det är den vanligaste anledningen till varför man inte städar tror jag, "för det är ju så mycket" . Eller har jag fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Ibland... Men för det mesta brukar det vara städat, förutom när man antingen har LANat nånstans, vare sig det är hemma eller borta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Jupp. Städning är för sådana individer som orkar städa. Fan vad logisk jag känner mig idag. Det ska firas med spanking i badkaret. HURRRAAAAA! får jag vara med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 2 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Gta sajten borde ändra namn till : Stökigt rum sajten ! Alla har ju det stökigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Just för tillfället ser det förjävligt ut , men oftast rätt så rent Vote: Ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 (redigerad) Gta sajten borde ändra namn till : Stökigt rum sajten ! Alla har ju det stökigt Sedan när kretsade denna sajt runt våra rum? Edit: Snacka om gramatiska fel Redigerad 2 februari, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Sedan när kretsade detta sajt runt våra rum? Sedan nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Ja, jag har ju ett NES, GameCube, XBOX, DVD, Surround och en PC i mitt rum, och dessutom damm - och repnojja. uppenbarar sej något av detta dör jag.. mitt rum är rätt rent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Skitstökigt, minst sagt. Orkar/hinner inte städa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Vote: Ja Om jag skulle säga Nej, så skulle jag ljuga er rakt upp i nyllet tyvärr. Anledningen till att jag har stökigt är att jag inte orkar att städa och att jag bara slänger allt omkring mig . Samma här. det ligger lite kläder härovar, böcker och andra saker. jag städar på sällan men när jag väl städar så är det nästan lika stökigt nästa dag, fattar inte varför . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 (redigerad) Stökigt..stökigt stökigt ... fast det är mest mitt skrivbord som är stökigt! Thotim är den enda som INTE har stökigt! sitter man på hans säng slänger han sig och bäddar om igen från början Redigerad 2 februari, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Gta sajten borde ändra namn till : Stökigt rum sajten ! Alla har ju det stökigt Men ge upp, du är inte rolig. @topic: Mjaa... jo, stökigt är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts