Guest Cyper Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Vart finns bilen Flash&Pheonix?? Dom finns inte på nån karta (Vad jag vet) kan nån markera den på en karta eller nåt??! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 (redigerad) Om du går till skyltfönstret (kolla karta) så finns det street cars-bilar, sätt dig i valfri street car-bil och kör ut ur akyltfönstret och åk till närmaste bilväg. nu kommer "datagubbarna" köra i den och andra street car-bilar. åk bara omkring och leta tills du hittar. (tar högst 5 min. att hitta den street car-bilen du vill ha). här är skyltfönstret: Redigerad 2 februari, 2005 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wankel Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 (redigerad) För att hitta Flash så kan du prova att springa runt på The Strip i Las Venturas. Om man springer till fots så genererar spelet olika bilar, till skillnad för om man sitter i en och samma bil. Vad gäller Phoenix så har jag aldrig sett en sån parkerad eller körande, vilket är konstigt och synd. Men åk till SF och Wang Cars som Gurfi menar, ställ dig i röda cirkeln utanför Pay N' Spray på baksidan och starta i loppet "San Fierro Hills". Då startar du loppet med en Phoenix (100% säkert )! Åk sen bara till närmaste garage och spara! EDIT: korrigering av info Redigerad 2 februari, 2005 av Wankel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts