g-unit89 Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Alo alo ... jag behöver hjälp .. jag skulle ta över stället cid santa maria beach ni vet där vid fyren där den satans buggen kommer upp när dem lila ***hålen fastnar i havet.. nu till min fråga: varför blir den delen av stranden typ lite gråaktig efter att man misslyckatss att ta över ...nån hjälp??? tacksam för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 (redigerad) Den blir grå när du misslyckas... Ta en sniper. Ställ dig alldeles vid havs ytan. Alldeles vid hav ytan Zooma nerot. Nu kan du sikta ner och zooma till balls***hålen och skjuta av dom huveded. Redigerad 2 februari, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
g-unit89 Skrivet 2 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Tror du inte jag gjorde d då när ja skulle skjuta dem.. men hur tar jag över det stället nu när det är grått...HJÄLP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Starta ett gängkrig, slakta, området är ditt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts