Xemtoth Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Skinsen äger! tror det är en av dem snyggaste jag sett! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Småkul med identiska clownmasker. Två personer som tänkt exakt likadant... ehh.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Mm om dom tänkte på samma sak! De e lustigt...... Nu vill vi ha en förklaring GRIM.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 (redigerad) Ja chattade pricis me GRIM och han säger att han bara har fått insperation av dom där bilderna! Han skrev även att ni kan ta er i röven o tack på förhand! OBS:De va inte ja som skrev de okej..... så skriv inte att ja har varit knäpp nu ! Och han skrev att 90% av hans kompisar e utlänska!...Vilket innebär att han inte e nasist... Redigerad 2 mars, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Och han skrev att 90% av hans kompisar e utlänska!...Vilket innebär att han inte e nasist... Alltså, vi har nog fattat att han inte är nazist, för han skriver det lite då och då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Dom liknar väldigt mkt, GRIMs skin är bara lite suddigare(går o göra med photoshop!) och lite ändrat på jackorna (lätt o fixa i photoshop!) och nya byxor.... Hej ni verkar lite avundsjuka ibland hahha men jag nöjer mig med att ni inte kan skinna sj som straff haha lyssna nu noga eraC*P* bJarn! jag har fått inspiriation av dom cs skins och gjort min egen version med helt nya texturer avmig sjoch vanliga default modeler frånvc så sluta lipa nu och håll er till gta ämnet iställer för att kalla folk för iqbefriade eller rättaderas stav fel det är såiriterande när manser en post sominte handlar omgta det e så o seriöst! så håll er nu till GTA!^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Småkul med identiska clownmasker. Två personer som tänkt exakt likadant... ehh.. Läs nedan för!^^ btw jag har gjort mina skins helt själv och harinte rippat något från cs texturerna haha jag e för trög för sånt^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Hej ni verkar lite avundsjuka ibland hahha men jag nöjer mig med att ni inte kan skinna sj som straff haha lyssna nu noga eraC*P* bJarn! jag har fått inspiriation av dom cs skins och gjort min egen version med helt nya texturer avmig sjoch vanliga default modeler frånvc så sluta lipa nu och håll er till gta ämnet iställer för att kalla folk för iqbefriade eller rättaderas stav fel det är såiriterande när manser en post sominte handlar omgta det e så o seriöst! så håll er nu till GTA!^^ Tycker du ska lägga av med din stil... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 (redigerad) Tycker du ska lägga av med din stil... Instämmer Redigerad 3 mars, 2005 av SanFierroDude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Tycker du ska lägga av med din stil... Det var menat för dom avundsjuka som inte trodde mig det gär mig bara så pist när man lägger ner massa jobb på att göra en skin och så kommer folk o säger att man bara snott texturerna osv.... så du behöver inte ta åt dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sajko Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Spelar d nån roll om han tog åt sig? Det funkar att störa sig på din stil även om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sudden Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Tack japop har tänkt mig att ersätta cubanerna men dom här bbb kan du visa lite bilder på dom så man kan få lite inspiration? ahh snart slutar skolan sen ska jag till hästra eller (hestra)? å åka skidaor^^ i min as tyffa cammo jacka Grim Var är du från? Jag bor i Hestra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 En ny skin jag gjort vad tyks? JAG ÄR INTE NAZIST! skinnen ska ersätta Haitans! jag ska gör en till nazi sen Ska du få en P90? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Grim Var är du från? Jag bor i Hestra! Fan va coolt^^ jag bor i halmstad! btw jag skulle få en p90 men den var slut så jag fick 2 cromade desert eagles med hard kick från marui med 2 extra magg istället^^ ---> har ju dom på bilden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sudden Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Undrade om du bor nära! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Undrade om du bor nära! Nje du undrade var jag var ifrån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Jag kanske kommer in lite sent men jag ville bara säga att skinsen är SK*T-NAJSA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Bara undrar hur man gör skins i photoshop tror inte jag skulle överhuvudtaget ge grim nån match men jag ycker det skulle va kul att göra egna skins. om det inte finns någon som kan förklara på typ msn så skriv åtminstånde om det finns ngn tutoial till det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Bara undrar hur man gör skins i photoshop tror inte jag skulle överhuvudtaget ge grim nån match men jag ycker det skulle va kul att göra egna skins. om det inte finns någon som kan förklara på typ msn så skriv åtminstånde om det finns ngn tutoial till det. OFF TOPIC!!! men det är bara att rita! så enkelt är det:P (man lär sig med tiden) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Jag kan rita i Photoshop och så men hur gör jag sen för att föra över dte på ett skin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts