GRIM Skrivet 6 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Jävligt najsa skins, ser fram imot att hugga ner dem där Jä! men jag kommer göra att man kan använda dom som players med och om man har dom som players är det högre kvality på skinnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Man kan aldrig vara 100 % säker om du är nazist eller inte. Men det verkar så eftersom du skapade detta skin så får säkert många ett dåligt första intryck. Jag tror dig men jag tycker det är olämpligt. // MVH Mervin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 SSssnyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Jävlar, måste installera VC och peppra nazister med mini Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Man kan aldrig vara 100 % säker om du är nazist eller inte. Men det verkar så eftersom du skapade detta skin så får säkert många ett dåligt första intryck. Jag tror dig men jag tycker det är olämpligt. // MVH Mervin Man kan ju "peppra" ihjäl dem så nazist kanske är precis vad han inte är? tänkt så någon gång? förövrigt ett av dem snyggare skinsen jag sett fortsätt så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Mycket snyggt skin! *önskar jag hade vc på datorn...* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LittleGuna Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 I saw you post this on GTAForums. It looks quite good. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Mycket snygga skins, fast de hade varit betydligt bättre utan hockeymasker och clownmasker och sånt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Hahahaha!! Fräsig skin hörru. Han ser jävligt skitig och förstörd ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sudden Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Grim vad har du för program??? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Photoshop tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 (redigerad) Photoshop tror jag Japp! helt rätt! btw här kan ni spana inn hur det går för hela modden som nu heter MAD MANS LAND! http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=179109 som drivs a v enbart mig! jag gör skins och iconer, har med massa coola vapen som a-christ MY DIO och massakuro gjort som jag har tillstånd till.... anledningen till att jag inte svarat på ett tag e för att admin e en känslig unge som inte tål ovårdat språk och stängde av mig till 2006 but hey U CANT STOP MEH! Redigerad 2 mars, 2005 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 GRIM, hm.. nästan som Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 U CANT STOP MEH! Han kan blocka IP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Han kan blocka IP Just det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Haha.. Väldigt bra o skriva att de e du men.... De ser man juu iof på namnet Men [Ontopic] jäkligt nice skin ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 (redigerad) GRIM, hm.. nästan som Griimn Det är inte Griimn utan det är GRIM... Men nu för ett tag sen såg jag en sak som gör att jag inte riktigt vet om jag ska vara så säker på att han gjort alla skinnen här helt själv... Tycker att det verkar lite misstänkt eftersom jag hittade ett csskin som e typ likadant nästan... Dom är ganska lika o det är inte mkt som behöver göras för o då csskinnet o likna det där... Bilden: Redigerad 2 mars, 2005 av wiNceNt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Mm RÄTT! det var de som gjorde att han inte tog bort masken eller hockymasken!. Ägd?? mm de kan du ge dig på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 (redigerad) Oj nu när ja tänker efter så liknar de inte så mycke faktiskt.... Sry för dubbelpost! :"> [Edit]Och ja tror de e ganska svårt att göra om från Cs till Vc?? eller har ja fel?(spelar nämligen inte Cs) Redigerad 2 mars, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Oj nu när ja tänker efter så liknar de inte så mycke faktiskt.... Sry för dubbelpost! :"> Dom liknar väldigt mkt, GRIMs skin är bara lite suddigare(går o göra med photoshop!) och lite ändrat på jackorna (lätt o fixa i photoshop!) och nya byxor.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts