darkjak Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Tack japop har tänkt mig att ersätta cubanerna men dom här bbb kan du visa lite bilder på dom så man kan få lite inspiration? ahh snart slutar skolan sen ska jag till hästra eller (hestra)? å åka skidaor^^ i min as tyffa cammo jacka Vad jag har hört bär dom svarta KKK kostymer! Du kan göra två skins: ett där dom bär luva, och ett där dom inte gör det. Förresten: beväpna nazisterna med Lugerpistoler! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM Skrivet 4 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 (redigerad) Vad jag har hört bär dom svarta KKK kostymer! Du kan göra två skins: ett där dom bär luva, och ett där dom inte gör det. Förresten: beväpna nazisterna med Lugerpistoler!!! Ok men det finns inga modeler med luva... gör dom mer spaceade istället...' ne dom suger... colare med robocop pistolen istället Redigerad 4 februari, 2005 av GRIM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Ok men det finns inga modeler med luva... gör dom mer spaceade istället...' ne dom suger... colare med robocop pistolen istället Sen NÄR har nazister robocoppistoler? Sånna här brukar svinen ha: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 (redigerad) Sen NÄR har nazister robocoppistoler? Sånna här brukar svinen ha: Finns en mod med en sån. testade den en gång, skit snygg! Redigerad 4 februari, 2005 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Snälla, gör några anti-fascister (www.antifa.se). Gör också ett schysst AFA skin till tommy så man kan ha fasci-hunt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Satan å, du är ju elite^ på att göra skins men clown ansiktet på den andra var ju lite... konstigt... gör typ nån form av påse eller kasse han har över huvudet med ögon hål. påsen ska vara blodig. fett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM Skrivet 4 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Sen NÄR har nazister robocoppistoler? Sånna här brukar svinen ha: Dom här är inte gamla nazis dom e nyare och coolare och det är bätte att peppra fulla uto en single fire Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM Skrivet 4 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Satan å, du är ju elite^ på att göra skins men clown ansiktet på den andra var ju lite... konstigt... gör typ nån form av påse eller kasse han har över huvudet med ögon hål. påsen ska vara blodig. fett Thx jo jag vet den blev lite cp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM Skrivet 4 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Snälla, gör några anti-fascister (www.antifa.se). Gör också ett schysst AFA skin till tommy så man kan ha fasci-hunt. Blahh blahh visa bilder NEJ! tommy e gay han ska bara vara beta då e han cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 SÅ! nu är den andra färdig vad tycks då? nu kan jag sova gonatt! Fan vad cool..Ser ju utt som shaggy 2 dope i ICP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM Skrivet 5 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Fan vad cool..Ser ju utt som shaggy 2 dope i ICP. Ok vad e det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Ok vad e det? Shaggy 2 dope är sångaren i Insane clown posse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM Skrivet 5 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Shaggy 2 dope är sångaren i Insane clown posse. Visa bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 (redigerad) Violent J och Shaggy 2 dope. Redigerad 5 februari, 2005 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Snyggt men varför masken??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM Skrivet 5 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Snyggt men varför masken??? Ööö för det e coolt kanche??!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM Skrivet 5 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Ööö för det e coolt kanche??!!! Här e ingame pic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Yeah! Se nu till att dela med dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM Skrivet 6 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Yeah! Se nu till att dela med dig! Japp det ska jga men har en till skin o göra satt hela igår till 3 på natten o gjorde den sisita skinnen men den blen SKIT! så nu måste jag hitta en ny model får väl ta o göra skinnen idag o sen släppa modden på FREDAG så ni har nott o se fram mot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Jävligt najsa skins, ser fram imot att hugga ner dem där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts