GRIM Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 En ny skin jag gjort vad tyks? JAG ÄR INTE NAZIST! skinnen ska ersätta Haitans! jag ska gör en till nazi sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Inte så dumt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM Skrivet 2 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Inte så dumt... Thx^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sajko Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Det e bra gjort inget snack om det men det e helt åt helvete å göra ett nazi-skin. inte mycket tanke bakom, tror inte det e många som vill hosta ett sånt kritik till idén inte till skinnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM Skrivet 2 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Det e bra gjort inget snack om det men det e helt åt helvete å göra ett nazi-skin. inte mycket tanke bakom, tror inte det e många som vill hosta ett sånt kritik till idén inte till skinnet Tackar! men om du läser nog såå ähh NU TAR JAG DET EN GONG FÖR ALLA SÅ INGEN MISS UPFATTRA MIN IDE JAG ERSÄTTER HAN MED HAITIANS SÅ MAN ÄR JAGAD AV DET "ONDA" GÄNGET OCH JAG ÄR INTE NAZIST.... framtida planer e att göra en till nazi och sen göra cubanerna till "NEON NEGROS" elelr nott liknande spaceat! så det är "färgade" mot nazis själv tycker jag att det är en bra ide Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Måste säga att det var ett j*vligt snyggt skin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM Skrivet 2 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Måste säga att det var ett j*vligt snyggt skin! Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wipslah Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Kan du upploda det vill ha lite nya grejs till mit vc ps.jag e inte nasist men det e ett för j'''''' snygt skin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Excezz Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Jag tycker mer att det ser ut som Jason (Freddy vs Jason, osv) gått och blivit nazist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Det e bra gjort inget snack om det men det e helt åt helvete å göra ett nazi-skin. inte mycket tanke bakom, tror inte det e många som vill hosta ett sånt kritik till idén inte till skinnet Då är bara frågan hur ID-soft kunde få Wolfenstein sålt. Ingen vill väl sälja såna spel? Men iaf, riktigt bra skin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM Skrivet 3 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Kan du upploda det vill ha lite nya grejs till mit vc ps.jag e inte nasist men det e ett för j'''''' snygt skin Nej inte föräns hela gängen e klara:P btw tack ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM Skrivet 3 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Jag tycker mer att det ser ut som Jason (Freddy vs Jason, osv) gått och blivit nazist. Berätta för non som bryr sig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM Skrivet 3 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Då är bara frågan hur ID-soft kunde få Wolfenstein sålt. Ingen vill väl sälja såna spel? Men iaf, riktigt bra skin. Tack^^ btw wolfenstein är ju man mot tyskar "nazister" och man kan ju inte förneka att man stred mot dom så det gick nog att sälja det spelat för dom skyltade ju inte med hakkors på förpackningen presis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Snygg men varför har han hockeymask? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM Skrivet 3 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Snygg men varför har han hockeymask? För det e hett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM Skrivet 3 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 (redigerad) För det e hett SÅ! nu är den andra färdig vad tycks då? nu kan jag sova gonatt! Redigerad 3 februari, 2005 av GRIM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 SÅ! nu är den andra färdig vad tycks då? nu kan jag sova gonatt! Jädra cool! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM Skrivet 4 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Jädra cool! THx nu e det bara "neon negros" kvar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Snyggt! Byt ut kubanerna mot BBB(Big Black Brother, som KKK, fast svarta som hatar vita istället för tvärtom!), så har man extremistkrig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM Skrivet 4 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Snyggt! Byt ut kubanerna mot BBB(Big Black Brother, som KKK, fast svarta som hatar vita istället för tvärtom!), så har man extremistkrig!!! Tack japop har tänkt mig att ersätta cubanerna men dom här bbb kan du visa lite bilder på dom så man kan få lite inspiration? ahh snart slutar skolan sen ska jag till hästra eller (hestra)? å åka skidaor^^ i min as tyffa cammo jacka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts