Sikorka Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 (redigerad) Vad är Weapon mod på america's Army? om man trycker Personnel Jacket och sedan på Weapon Mod så kommer det upp ett Vapen. man får vilja om den tex ska ha Aimpoint, Granatkastare, Stöd, Ljuddämpare osv.. Men hur använder jag det sedan??? Redigerad 2 februari, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 När du har 15 i Honor och spelar Special Forces uppdragen kan du använda dina egna vapenmodifikationer, vilka du bygger upp där. Dvs sätter på kikarsikte, lasersikte, granatkastare, vintercamo, etcetra etcetra. Om jag minns rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 2 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 (redigerad) Wow yee!! Oki ska försöka klara uppdraget där man ska smyga nu... nåt bra tips hur man klarar det? Lite n00b onödig fråga men: Hur ser man att man hur 15 i honor? EDIT: Hur startar man en egen server? Redigerad 2 februari, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Både starta egen server och se hur mye honor du har gör du på americasarmy.com Där du redigerar ditt spelkonto har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 2 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Danke! (Tack) *mummel*Du är grymm...*mummel* :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Ah! Sprichen Sie deutsch? Hahaha, gut gut. (Ovanstående kan antas som spam men det är det inte det är... eh.. mmmm... ja... alltså.... jag tror jag har köttfärsås på spisen... ehm... bäst jag går och tittar till det så jag inte bränner det.... ) Nämen, spelar inte så mye Americas Army nu för tiden så vet inte om allt det där stämde som jag sa men jag hoppas väl på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts