mickemannen Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Dildon är den lila, vibratorn är den av silver. Har jag fattat rätt? Det finns en aquablå dubbeldildo också (med "ollon" i båda ändarna) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Det finns en aquablå dubbeldildo också (med "ollon" i båda ändarna) Hehe, var finns den då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Hehe, var finns den då? Det är den som finns i polis-huset, i duchen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Det är den som finns i polis-huset, i duchen. Där har jag bara sett den vanliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Där har jag bara sett den vanliga. Vilken är den vanliga? Jag kollade i LS-polishus och där fanns den dubbelsidiga, aquablåa dildon. hur sjukt låter mitt inlägg? . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Vilken är den vanliga? Jag kollade i LS-polishus och där fanns den dubbelsidiga, aquablåa dildon. hur sjukt låter mitt inlägg? . För mig är singeldildon (bla kommer den äckliga typen på keycardsuppdraget med den i handen) den vanliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ballena Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Jag tg den där viberatorn igår, den var ful. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 HAHAHA de va det skönaste jag hört på lääänge! ROFLMAOF haha då är du lätt road. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts