Peskele Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 När blev Mafia ett göra-vad-du-vill spel? Man får ju ständigt uppdrag tills man har klarat av spelet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 När blev Mafia ett göra-vad-du-vill spel? Man får ju ständigt uppdrag tills man har klarat av spelet. Det här är gudfadern inte mafia... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Det här är gudfadern inte mafia... Måste be om ursäkt för att jag inte quotade texten som jag skrev till. Men om du tittar på föregående sida så fattar du vad jag snackar om. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 (redigerad) Måste be om ursäkt för att jag inte quotade texten som jag skrev till. Men om du tittar på föregående sida så fattar du vad jag snackar om. "Det kommer att vara fritt. Precis som i GTA, True Crime, Mafia" Då fattar jag, sry. Redigerad 28 januari, 2006 av Gonarch Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Ska bli roligt att få se kvaliten på freeroaming läget. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Swebus Express.. Det är itne så dyrt att åka hit till Sthlm, speciellt inte om du köper swebus klippkort. Dock så är buss inte det roligaste ressättet... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Avgång: 06.30 Framkomst: 10.45 Restid: 04:15 186:- w00t. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 (redigerad) Avgång: 06.30 Framkomst: 10.45 Restid: 04:15 186:- w00t. Har inte jag alltid varit snäll mot alla mods vah? *Tittar med stora blänkande ögon* Redigerad 29 januari, 2006 av rabarben Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 "Det kommer att vara fritt. Precis som i GTA, True Crime, Mafia" Då fattar jag, sry. Fan, det var ett tag sen jag körde Mafia. Men jag har för mig att man kunde springa fritt i staden. Precis som GTA och True Crime. Men minnet kan svika en ibland. Srry. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Fan, det var ett tag sen jag körde Mafia. Men jag har för mig att man kunde springa fritt i staden. Precis som GTA och True Crime. Men minnet kan svika en ibland. Srry. Japp Eller man kunde välja freeride i menyn. Så ja, MAFIA har varit fritt sålänge det funnits Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Japp Eller man kunde välja freeride i menyn. Så ja, MAFIA har varit fritt sålänge det funnits Då var det nog det jag körde. Hehe. Föresten, om ni vill se lite nya screenshots och videos så gå in här: http://ps2.ign.com/objects/665/665843.html Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Usch, EA Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Usch, EA EA är inte så dåliga. De licens spel de gjort må suga, men MoH är fortfarande kul. Men nu tror jag ju att The Godfather kommer att skilja sig lite ifrån te.x Bond spelen. De här blir ju första "freeroam" spelet från EA. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Fan, det var ett tag sen jag körde Mafia. Men jag har för mig att man kunde springa fritt i staden. Precis som GTA och True Crime. Men minnet kan svika en ibland. Srry. Jo, visst kan man spela fritt i mafia men det är roligare om det är samma sorts frihet som i gta Men fett grymt att man kan göra sin egen gubbe!!! Här är exempel på hur det är: Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Jag kommer helt klart få något att se fram emot. Och då detta är en mix av många kända ''maffia-spel'' borde man skapa ett helt ämne om detta spel. I alla fall när det släpps. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Jag kommer helt klart få något att se fram emot. Och då detta är en mix av många kända ''maffia-spel'' borde man skapa ett helt ämne om detta spel. I alla fall när det släpps. Håller med. Det är något speciellt med Mafia spel. Men man kan inte sätta fingeret på det. Längtar som f*n Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 OMG!!!!! Kunde inte ha sagt det bättre själv! Varför kan de inte börja sälja exemplar nu för!? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Kunde inte ha sagt det bättre själv! Varför kan de inte börja sälja exemplar nu för!? Orka quota ett ett år gammalt inlägg. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Orka quota ett ett år gammalt inlägg. Det är inte ett år gammalt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Nästan iaf Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts