FoxtroT Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Wicked! Jävla lyx! :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Wicked! Hm? Fick inte alla medlemmar det? Eller... är... är jag... speciell? ='D Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Hm? Fick inte alla medlemmar det? Eller... är... är jag... speciell? ='D Alla moderatorer menar du eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Alla moderatorer menar du eller? Nej, medlemmar. Det var min fråga. Fick alla medlemmar det PM'et, eller bara vi moderatorer? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Nej, medlemmar. Det var min fråga. Fick alla medlemmar det PM'et, eller bara vi moderatorer? Jag fick det inte iaf Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Nej, medlemmar. Det var min fråga. Fick alla medlemmar det PM'et, eller bara vi moderatorer? Inte jag iallafall Fast vill ändån inte åka upp till huvudstaden..... *avundsjuk som en liten rosa gris med blå prickar* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 *avundsjuk som en liten rosa gris med blå prickar* Ungefär samma här då Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Wicked! Lotto. :/ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Nån som vill sponsra med pengar till stockholmsresa? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Wicked! Wtf? Ta med mig i en hockeybag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Nån som vill sponsra med pengar till stockholmsresa? Om det innebär "fördelar" på forumet så kanske... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Officiellt releasedatum är släppt... 24:e mars. http://www.gamingeye.com/pc/nyheter/nyhet.eye?id=59323 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Det här spelet verkar vara i klass med SA ju för fan! Detta blir mitt nästa köp! Lita på det. Om jag har förstått det hela rätt så slåss man med höger analogspak? Fan vad roligt! Lite omväxling är ju alltid kul. Jag är trött på att bara trycka på knappar för att slåss. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 PC? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Nån som vill sponsra med pengar till stockholmsresa? W0rd up. Sponsra era moderatorer! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Sponsra era moderatorer! Ja! Orka åka dit om jag inte får kela med Stellan. Öhm.. jag skulle gärna sponsra dig personligen, men jag har.. öh... köpt selleri för alla mina pengar. ^^ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Vad jag förstår så kan man bara köra bil i vissa uppdrag? Alltså en rätt så stor skillnad ifrån GTA. Eller är jag helt bakom flötet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Officiellt releasedatum är släppt... 24:e mars. http://www.gamingeye.com/pc/nyheter/nyhet.eye?id=59323 Jag fyller år 28:e Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 KOmmer det vara fritt som i gta eller bara uppdrag efter uppdrag? Kommer man kunna köpa kläder eller annat? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 KOmmer det vara fritt som i gta eller bara uppdrag efter uppdrag? Kommer man kunna köpa kläder eller annat? Det kommer att vara fritt. Precis som i GTA, True Crime, Mafia etc etc. Men jag är som sagt osäker på bilkörningen. Vore väldigt synd om man bara kunde köra bil i uppdragen. Men jag skulle köpa spelet i alla fall. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts