Fargo Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Hoppas storyn blir lika bra som i mafia storyn verkar bli grymt bra iaf Gudfadern-filmerna är å rekomendera om ingen har sett dom. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Hoppas storyn blir lika bra som i mafia storyn verkar bli grymt bra iaf Gudfadern-filmerna är å rekomendera om ingen har sett dom. Storyn i Mafia var bitvis snodd ifrån Godfellas och Gudfadern, så vi kan antagligen vänta oss en liknande story. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fargo Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Storyn i Mafia var bitvis snodd ifrån Godfellas och Gudfadern, så vi kan antagligen vänta oss en liknande story. Där håller jag inte med dig, men det är ju din åsikt.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krull Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 När kommer det?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 När kommer det?? Kommer den 18 oktober till PC, Xbox och ps2. Kommer till psp tre dagar tidigare, d.v.s den femtonde oktober. Spelet släpps även till Xbox 360 men vilket datum är ej bekräftat. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Ja, det brukar gå åt helvete med licensspel. Men det här ser intressant ut. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Ja, det brukar gå åt helvete med licensspel. Men det här ser intressant ut. Tjaa... Goldeneye till N64 var inte så pjåkigt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 16 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Om ingen redan nämnt detta, så är jag den första. Höhö. Spelets releasedatum har blivit försenat, och det kommer nu släppas tidigt 2006. Sörj. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 (redigerad) Om ingen redan nämnt detta, så är jag den första. Höhö. Spelets releasedatum har blivit försenat, och det kommer nu släppas tidigt 2006. Sörj. Såg det på Gamespot nu. Ala versioner förutom den till Xbox 360 släpps första kvartalet 2006. Xbox 360 ägarna får vänta till sommaren samma år. Redigerad 16 juli, 2005 av Corleone Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Såg det på Gamespot nu. Ala versioner förutom Xbox 360 släpps första kvartalet 2006. Xbox 360 ägarna får vänta till sommaren samma år. Vad länge.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Men ooooorka! Hur kan man bli så försenade... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Men ooooorka! Hur kan man bli så försenade... Kvalitet går före kvantitet . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Det är från EA, så jag är lite skeptisk. Men vem vet, kanske EA kan göra ett bra actionspel själva Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Det är från EA, så jag är lite skeptisk. Men vem vet, kanske EA kan göra ett bra actionspel själva Det är inget fel med EA, dom har gjort många bra spel. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Det är inget fel med EA, dom har gjort många bra spel. Jo men EA brukar ju inte göra maffia-action-spel direkt. inte va jag har sätt iaf. så dom är ju lite vilse i skogen. men visst, det kommer nog bli ett bra spel. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Det är inget fel med EA, dom har gjort många bra spel. Tycker mest dom är lite för mesiga. Dom svenska översättarna skriver ju "Vi får smörj" när orcher säger "We getting clobbered". Men dom har gjort några bra spel Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Kvalitet går före kvantitet . Vad har kvantitet med förseningen att göra? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Vad har kvantitet med förseningen att göra? Det har inget med det att göra. Det vet både du och jag. Killen skrev fel. Let it go, dawg... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Men ooooorka! Hur kan man bli så försenade... Skojar du? Hört talas om HL2? Doom3? STALKER? Duke Nukem Forever??! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Skojar du? Hört talas om HL2? Doom3? STALKER? Duke Nukem Forever??! Prey, någon? Utonnonserades typ 95 eller nåt... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts