xPisc Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Det kommer inte vara blod i det, och det kommer vara LÅÅNGT ifrån brutalt. Så är det med EA. T tackar vet jag Rockstar och Running Whit Scissors! Har du ens kollat på filmerna? Gör det och uttala dig på samma sätt efteråt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Det kommer inte vara blod i det, och det kommer vara LÅÅNGT ifrån brutalt. Så är det med EA. T tackar vet jag Rockstar och Running Whit Scissors! Hört talas om spelglädje? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Det här spelet är bara så grymt (älskar godfather ) !!! Kommer det typ i september ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Det här spelet är bara så grymt (älskar godfather ) !!! Kommer det typ i september ??? Älskar du mig?? Nej skämt åsido... Spelet kommer att vara skitbra! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 31 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Älskar du mig?? Nej skämt åsido... Spelet kommer att vara skitbra! Tvivlar förvisso på att du ens vet särskilt mycket om Gudfadern-filmerna, men it's all good... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Tvivlar förvisso på att du ens vet särskilt mycket om Gudfadern-filmerna, men it's all good... OOOH!!!! Ohohoh!!! AOW!!! POWPOW!!! Aaaooow!!! OOOH! Ursäkta, I got carried away... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 OOOH!!!! Ohohoh!!! AOW!!! POWPOW!!! Aaaooow!!! OOOH! Ursäkta, I got carried away... Jisses Amalia och testikelpaj. POWPOW. OOO-AH. *Kung Fu-ljud* D1EBYMYH4ND! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta kungen Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Hejsan.! Det värkar vara ett as coolt spel .. Det utspelar väl sig i New York jag tänkte på Empire State Building vad i bakrunden på en bild isåfall ska jag köpa det =). Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Jag läste nånstans att man fick göra sin gubbe som man ville kan det stämma hoppas det På kläderna allso ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Jag har hört rykten om att spelet ska släppas 1:a oktober 2005? Är detta sant? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 (redigerad) Jag har hört rykten om att spelet ska släppas 1:a oktober 2005? Är detta sant? Kommer den 18 oktober till PC, Xbox och ps2. Kommer till psp tre dagar tidigare, d.v.s den femtonde oktober. Spelet släpps även till Xbox 360 men vilket datum är ej bekräftat. Redigerad 13 juli, 2005 av Corleone Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Kommer den 18 oktober till PC, Xbox och ps2. Kommer till psp tre dagar tidigare, d.v.s den femtonde oktober. Spelet släpps även till Xbox 360 men vilket datum är ej bekräftat. Okej, tackar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 (redigerad) Running with scissors har väl gjort Postal Redigerad 13 juli, 2005 av Egget91 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Jisses Amalia och testikelpaj. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Running with scissors har väl gjort Postal Ja. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Måste köpa det när det kommer ut. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 SKa lätt köpa ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Spelet kommer möjligtvis inte till PS3? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Spelet kommer möjligtvis inte till PS3? Nixpix päronmix Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Aykaramba Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Ooooooo ett licensspel, och av EA dessutom det har vi ju aldrig sett förut . Nej men detta ser verkligen lovande ut längtar till det kommer så man kan se hur det är med kontrollen i händerna. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts